Ja layerbreak är alltid samma, därför är det smidigt att ställa in det i imgburn en gång för alla :-)
Ja layerbreak är alltid samma, därför är det smidigt att ställa in det i imgburn en gång för alla :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Oki tack
skall testa att flasha om dom två idag, har även beställ två svarta dom är ju inte så dyra 139/st
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Så nu har jag flashat alla 4 st DVD-ROMsen
Men har inga 360 spel hemma just nu för att testa göra backups på.
Någon som har provat det med Xbox Backup Creator v2.2?
En snabb guide hade varit bra
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Hansi!? Hade du färdigflashade till salu?? http://forum.psxcare.com/support/forum//icons/icon6.gif
Cool
Inte just nu men jag kan givetvis ordna det.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi kan man göra backups med Xbox Backup Creator v2.2 för xbox1 spel för just xbox1?
Eller gör den bara backupps för DL skivor för just 360 för just xbox1 spel?
Finns det ett program som gör 1:1 backups för just xbox1 i PCn?
Gjorde just nu och det tog 7 min, ISON blev 7 433 027 584 fått fram följande info:
DMI Sector extracted from LBA sector 198142
Extracting Sector
PFI Sector extracted from LBA sector 198141
Checking Stealth Compatibility
Video is valid
PFI is valid
DMI is valid
Stealth Check Passed!
Last edited by pege63; 2007-02-17 at 13:36.
Var finns den för 130:-?
130:- + frakt hit + tid å modda den + 150:- frakt till dig, vart är det det blir saftigt någonstans tycker du?
139:- köpte jag min båda för i Helsingborg
Sh-d163a Sata
Sh-d162c Pata
jag har en liten fråga äre läsaren till xboxet man ska öppna eller är de dvd läsaren till datorn man ska öppna?
äre xbox läsaren man plocka isär eller data läsaren? bara en fråga tacksam för svar
det är pc:ns dvdläsare man tar isär
när jag gör spelet i wxripper blir de bara 6 mb stort är detta rätt?
om spelet blir 6 mb stort är det något fel
va kan felet va då? kommer knappt upp några filer när ja väljer find magic number?
vad rekomderar du för dvd läser när man ska göra xbox 360 backups?
med Xbox_Backup_Creator_v2.2.0.
som det är skrivit som så många gånger förr SAMSUNG SH-D162C eller SH-D163A med KREON firmware
men vart får man tag på nån av dom läsarna ?
och sen undrar jag hur man flashar SAMSUNG SH-D162C eller SH-D163A med KREON firmware tacksam för svar
det finns bara dom här 2 alternativen för att rippa spel till xbox 360 lr?
har testat att rippa med samsung SH-D162C
med Kreons Firmware
och Xbox backup creator
funkar ypperligt
dvd läsaren finns på Kjell compani
Bookmarks