Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Ta bort loggan!

Registrerade
    Jul 2005
    Respekt
    20

Ta bort loggan!

Jag lät ju psxcare lägga in ett smartXX LT chip i min xbox.. och jösses vilket bra jobb dom gör! dom har fyllt upp min stackars 8 gigare till bristningsgränsen med roliga och nyttiga program!
    Nåja slut med reklamen
    När xboxen startar med chippet så står det "Psxcare" över en stor del av skärmen... det kan jag tycka e ok.. men när media center är igång så står psxcare med adress på fronten hela tiden vilket förstör det snygga utseendet på xbox media center... finns det en enkel lösning att ta bort det?
    Förklara gärna mer ingående då jag är nybörjare
    Tack på förhand!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Enklast är att ladda hem senaste xbmc och installera över den som du har nu...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jul 2005
    Respekt
    20
    Trodde väl det... men det är lite läskigt att göra när man aldrig hållt på med sånt här förut...
    Försökte byta tema upplösningen fungerade inte så jag såg inga menyer längre... höll på att sabba boxen redan då... fick gissa hur menyerna satt för att komma tillbaka till det andra temat...

Registrerade
    Jul 2005
    Respekt
    20
    Ähh jag bytte tema bara... det var enklare... hittade samma som dom använt men utan loggorna... nu ser det lite snyggare ut (Förlåt Psxcare)

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    samma problem för mig köpte en ny xbox (mycket nöjd)av er för ett par veckor sedan och vill bli av med logan .
    kan jag skriva över xbmc helt på c:?
    xbmc finns även på partion Q: ska man skriva över båda ?
    behöver allså inte editera xbmc.xml? eller någon annan fil?
    allt som allt 3 frågor
    Last edited by andersw; 2006-05-23 at 21:56. Anledning: förtydligande

Registrerade
    Aug 2005
    Respekt
    20
    1. bara att skriva över på C: disken

2. nej det behöver du inte, vet helt ärligt inte vad Q: är men känns som det är spegelbild av C: då allt man gör där blir likadant på Q:

3.du behöver inte editera .xml filen om du bara skriver över allt, nu vet jag ju dock inte om psxcare har några specialfunktioner inskrivna i sin config, men det tror jag inte,

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0

partion Q

tack för det enkla svaret
    kan psxcare förklara vad partion q är?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Om du hittar en partition Q så är det något som programvaran du använder uppfinner själv. Ignorera den.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    När jag blir stor och vuxen vill jag ha en partion Q med .... Vad det nu kan vara ... Lev väl alla konsoll tokar (Me included)
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0

uwish

program varan heter uwish

Liknande diskussioner

1. Rosa EvoX logga, hur får jag bort den?
    By PureDigital in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-03-02, 08:53
  2. Xbit - hra tagit bort det o satt dit igen
    By aGGe in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2005-03-01, 14:01
  3. Slippa bort alla fula märken..
    By millepromille in forum XBOX Case Mods
    Senaste inlägg: 2005-01-30, 10:35
  4. Hur tar jag bort spel från Xboxens HD???
    By drifter7508 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-01-29, 12:16

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner