Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: X3 Control Panel - vad kan den egentligen?

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0

X3 Control Panel - vad kan den egentligen?

Har surfat runt lite och försökt hitta en lista med features för den här schysta frontpanelen med LCD som X3-teamet har släppt, men utan framgång. Så jag tänkte att jag skulle fråga här vad den egentligen har för funktioner? Jag kör XBMC som dashboard, kan jag då få LCD:n att visa t.ex. vilken låt/film som spelas upp? Går det att visa nätverksinformation om t.ex. någon är uppkopplad mot Xboxen? Vad mer kan man göra med den?

Sen en rätt viktigt fråga är om det går att stänga av LCD:n på något enkelt sätt? Det är ju inte så kul om man vill kolla på film i ett mörkt rum eftersom en LCD avger ett ganska starkt ljus som kan störa ögonen...
    Last edited by Tyralion; 2006-05-24 at 13:33.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ja, du kan se vilken låt/film som spelas upp.
    Du kan även se menyerna du bläddrar i.
    Tror det går att ställa in ljusstyrkan både i x3 bioset och xbmc settings
    Den har väl USB anslutningar och lite annat smått & gott också.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0
    Låter bra!

Har ni några paneler på väg in? För i så fall kan jag komma och lämna in min Xbox och byta till Xecuter 3-chippet (det var jag som mailade dig om det, att byta från SmartXX och motivlackeringen) samt chippar PS2:an så snart ni har paneler hos er!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag skall ha paneler på lager, minst en som kom tillbaka då kunden som beställde ångrade sig.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Hjälp mig med en xbox360 setup!
    By slowlife in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 14:46
  2. Vad kan ha hänt???
    By mart0n in forum DUO-X2 support
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 17:33
  3. Problem..Potentiometern på chippet..vad gör den?
    By Oek in forum X-ecuter 3 support
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 10:53
  4. Vad innebär security level = High
    By damon_II in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2004-11-28, 12:19

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner