Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tack för svaret.
Vilket abgx skall man använda nu för tiden? Tror det var 2011 senast jag använde det, fungerar det likadant idag som då?
Vet du vilken Flash som är troligast som sitter i min box om jag uppdaterade det när kinect kom?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Oki. Hur uppdaterar man ini filen?
Om man skulle få ett spel som mitt Flash inte stödjer, kan det hända något med boxen eller är det bara så att spelet inte startar?
http://abgx360.xecuter.com/ för mer info om ini...
Du riskerar ban om du kör spel som du inte vet kommer funka, chansen är inte speciellt stor för det, men det finns en risk för det... annars är det bara att spelet helt enkelt inte funkar... i värsta fall om den säger att du måste uppgradera dashboarden kan du hamna i en uppdaterings loop...
Google is your friend!
Bookmarks