Sida 49 av 51 FörstaFörsta ... 394748495051 SistaSista
Visar resultat 1 441 till 1 470 av 1505

Diskussion: Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)

  1. #1441
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av andypandy Visa Inlägg
    Bytte till en brännare som jag köpte på PSX och jag vet inte vad den heter och vad den är för modell och så..
    Men jag köpte den när det var dax att uppdatera senaste gången..
    Troligen en Liteon iHAS 124B med iXtreme Burner MAX
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #1442
    Registrerade
    Sep 2012
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Så har jag den senaste då och vad gör jag för fel ??
    Vilket är det bästa brännprogrammet ??

  3. #1443
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av andypandy Visa Inlägg
    Så har jag den senaste då och vad gör jag för fel ??
    Vilket är det bästa brännprogrammet ??
    Om du har den senaste kan jag inte svara på, allting hänger jue på NÄR exakt du var inne senast, att man bara säger "senast det behövdes en uppdatering" säger absolut ingenting, det kan vara för ett år sedan du behövde uppdatering senaste, det kan vara 2-3 år sedan också, kanske förra veckan? det är liksom helt olika för varje person, uppdateringar behövs när det kommer nya spel man vill spela som inte funkar med nuvarande flashningen...

    Om du har LT+ 3.0, kollar spelen med ABGX360 före bränning, bränner med en Liteon iHAS 124B som är flashad med iXtreme Burner MAX 1.0 samt inte bränner i högre hastighet än 4x hastighet på Verbatim skivor kan det vara som så att din läsare inte gillar läget, eller kanske att bränningen trots detta inte blev bra pga ngt extra program du kört på datorn, t.ex. antivirus program eller dyligt.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #1444
    Registrerade
    Sep 2012
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Det är mindre än 1 år sedan den köptes och boxen uppgraderades..
    Vilket brännprogram funkar bäst då ?

  5. #1445
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av andypandy Visa Inlägg
    Det är mindre än 1 år sedan den köptes och boxen uppgraderades..
    Vilket brännprogram funkar bäst då ?
    imgburn är det vi rekomenderar, samma nästan överallt om du kollar på nätet
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #1446
    Registrerade
    Feb 2011
    Från
    Sverige, Värnamo
    Inlägg
    37
    Respekt
    14
    Tjena PSX sitter på en brännare som heter ATAPI iHAS124 B ATA Device, och mitt xbox kan spela xdg3 spel som spiderman, ghost recon FS, Prototype 2. Men det är en polare som har bränt dem åt mig med en panasonic alltså (overburn eller truncate) detta behöver dock inte jag då jag har den ''rätta'' brännaren ändå få jag dåliga värden och mina brända spel vill inte fungera, har provat olika settings hade dock inte verbatim skivor utan TDK slösade tio skivor som genast gick till papperskorgen. Provade detta setting dem två sista skivorna för att det rekommenderades om du inte har verbatim skivor, kan problemet vara så stort att jag måste har verbatim skivor ? PS. fick usla värden i KProbe.

    0.As in iXtreme Burner Max official tutorial, turn on Tools -> Settings -> Write -> Perform OPC Before Write

    1.Select "Write image file to disc" as usual.

    2.Click "Advanced Settings" button in bottom right corner.

    3.Open Lite-On panel in Advanced Settings. It is required to click the individual "Change" button if you changed any setting item and a "Success" message will pop up to confirm the change.

    - Turn on Online HyperTuning

    - Turn on SmartBurn

    - Turn off OverSpeed

    - Optionally turn on or off Force HyperTuning according to your disc quality (I set this to ON)

  7. #1447
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    För bästa resultat använder du Verbatim, annars måste du skaffa en modifierad version av iXtreme Burner MAX som har bättre stöd för den media code du använder... bättre o skaffa vettiga skivor istället dock (verbatim <3)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #1448
    Registrerade
    Feb 2011
    Från
    Sverige, Värnamo
    Inlägg
    37
    Respekt
    14
    Har ett xbox 360 flashat med lt + 3.0 som sagt o spel som ghost recon FS funkar samt spiderman prototype 2 osv.. Men två spel som inte vill funka är Forza 4 och Batman arkham city ? Hur kommer detta sig ? Dem har funkat innan, kan de har nåt att göra med DASH update ?

  9. #1449
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av kallenalle Visa Inlägg
    Har ett xbox 360 flashat med lt + 3.0 som sagt o spel som ghost recon FS funkar samt spiderman prototype 2 osv.. Men två spel som inte vill funka är Forza 4 och Batman arkham city ? Hur kommer detta sig ? Dem har funkat innan, kan de har nåt att göra med DASH update ?
    Forza 4 gör en full size check av skivan, och är du helt 100% säker på att du har 3.0 och inte 2.0?

    2.0 kom först med stöd för XGD3 (stora formatet) sen kom LT+ 3.0 för att lösa AP25 problemet som kom med en dashboard update, nu minns jag inte exakt vilken det var... men det resulterade i att alla gamla spelen som var AP25 aktiva (nästan alla XGD3 spelen också) slutade funka...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #1450
    Registrerade
    Feb 2011
    Från
    Sverige, Värnamo
    Inlägg
    37
    Respekt
    14
    Är säker på det, annars hade väl inte Spel som det nya ghost recon prototype 2 spiderman osv.. fungerat ?

  11. #1451
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av kallenalle Visa Inlägg
    Är säker på det, annars hade väl inte Spel som det nya ghost recon prototype 2 spiderman osv.. fungerat ?
    Dom tror jag ska funka även på 2.0, kräver någon av dessa spelen 14719 eller högre?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  12. #1452
    Registrerade
    Feb 2011
    Från
    Sverige, Värnamo
    Inlägg
    37
    Respekt
    14
    Hur kolla jag det ?

  13. #1453
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av kallenalle Visa Inlägg
    Hur kolla jag det ?
    ABGX360 ska tala om det för dig, annars kan du extrahera system updaten med hjälp av t.ex. Exiso GUI och kolla vilken version den innehåller med x360 Update Toolbox
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #1454
    Registrerade
    Feb 2011
    Från
    Sverige, Värnamo
    Inlägg
    37
    Respekt
    14
    Vad är det som ska heta 14719 eller högre då ? Dem programmen du länkade är de för och kolla den siffran elle ? Förresten gå det att kolla flashet med hjälp av nåt program kanske är en dum fråga, menar så att jag slipper öppna boxen..
    Ändrad: fattade nu och nej det stå inte att nån kräver högre ens inte spel som max payne 3 ? Har man 3.0 + elle om man klara spela spel över de ?
    Alla spel funka utan forza som jag anta verkligen kräver 3.0 det har alltid funkat innan men har plötsligt slutat fungera. Kanske för en dashupdate jag vet inte, men då borde väl inte något av flashet fungera? Försöker köra forza 4 genom skivan på abgx men få fel att den är för stor.
    Last edited by kallenalle; 2012-10-04 at 23:19.

  15. #1455
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av kallenalle Visa Inlägg
    Vad är det som ska heta 14719 eller högre då ? Dem programmen du länkade är de för och kolla den siffran elle ? Förresten gå det att kolla flashet med hjälp av nåt program kanske är en dum fråga, menar så att jag slipper öppna boxen..
    Ändrad: fattade nu och nej det stå inte att nån kräver högre ens inte spel som max payne 3 ? Har man 3.0 + elle om man klara spela spel över de ?
    Alla spel funka utan forza som jag anta verkligen kräver 3.0 det har alltid funkat innan men har plötsligt slutat fungera. Kanske för en dashupdate jag vet inte, men då borde väl inte något av flashet fungera? Försöker köra forza 4 genom skivan på abgx men få fel att den är för stor.
    LT+ 3.0 krävs för AP25 aktiva spel efter 14719 (det är bättre att flasha med lt+ 3.0 än någon äldre version av LT+ även om dom äldre versionerna också stödjer AP25) nästan alla XGD3 spel är AP25 aktiva...

    Forza 4 är ett XGD3 spel, att ABGX360 säger att den är för stor tyder det på att du har en uråldrig version av ABGX360, uppdatera till senaste versionen på www.abgx360.net, om du trots detta får ett meddelande att den är för stor är det något fel på din dvdläsare eller på skivan.

    Programmen jag länkade till är delvis för att kunna kolla detta ja, huvud syftet med Exiso GUI är att extrahera innehållet från ISO filerna, t.ex. för att köra från USB hårddisk med en JTAG/RGH-JTAG maskin, X360 Update toolbox är främst till för att ge folk som får felmeddelanden vid dashboard uppdateringar ett verktyg för att läsa problemet... som bonus la jag in funktion för att kolla vad man har för version på ett usbminne samt möjlighet att ladda hem uppdateringar och se till att usbminnet du väljer går att använda till att uppdatera med (den kollar att det är FAT32 samt packar upp system uppdateringen åt dig)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  16. #1456
    Registrerade
    Feb 2011
    Från
    Sverige, Värnamo
    Inlägg
    37
    Respekt
    14
    ────────────────────────────────────────────────── ─────────────────────────────
    \\//\\//\\//\\//\\/█\\//\ \ \/ /┌─┐┌─┐┌─┐\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
    //\\//\\//\\//\█▀█\█▀█\█▀█/ /\ \ ─┤├─┐│ │//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//
    ───────────────▀▀▀─▀▀▀─▀▀█──────└─┘└─┘└─┘─v1.0.6── ─────[http://abgx360.net]────
    ▀▀▀
    Checking for updates to GameNameLookup.csv and abgx360.dat...
    Server file GameNameLookup.csv no newer than local file - not retrieving
    Server file abgx360.dat no newer than local file - not retrieving

    Layerbreak for this DVD was reported as 2086912 (should have been 2133520)
    Note: This might still be bootable on LT+ v2.0 or later firmware

    Checking Game
    ISO: "ATAPI iHAS124 B AL0S <2011/08/11 10:09> [ATA] (D"
    Layerbreak: 2086912 (should have been 2133520)
    Size: 8547991552 bytes (filesize too small!)
    Warning: This ISO is short 148439040 bytes! Part of the game data is missing!
    (should have been at least 8696430592 bytes)
    Files in ISO: 4062, Folders in ISO: 498
    Total bytes used: 8090710165 (93.40%)
    Game appears to have random padding

    Checking default.xex
    Disc Number: 1 of 2
    Original PE Filename: default.exe
    Original PE Timestamp: 2011/08/31 21:11:50
    Min Kernel Required: v2.0.13599.0
    Game Name: Forza Motorsport 4
    Avatar Awards: 3 Avatar Awards
    Achievements: 48 Achievements totaling 1000 Gamerscore
    XEX CRC = AEF28A14
    XEX Media ID: 9475A205809E7806679384C9-61D62D9F

    Forza Motorsport 4 (Disc 1)

    Region Code: 0x00FF0000
    PAL

    Checking topology data
    The first 12 sectors of topology data are blank!
    Querying the online database to find the appropriate verified data to use...
    Topology information was downloaded successfully

    Looking for TOP_XGD3-DID-F87A804E_v1.sha1 in the online verified database
    Server file TOP_XGD3-DID-F87A804E_v1.sha1 no newer than local file - not re
    trieving
    Your topology data doesn't match the file in the database!
    Attempting to fix the topology data
    Aborting fix because writing is disabled

    Checking SS
    Timestamp of Authoring: 2011/09/01 00:00:00
    Timestamp of Mastering: 2011/09/07 15:05:22
    SS Version: 2 (trusted)
    SS CRC = EBB46D62 (RawSS = 3E62C4E4)
    SS Media ID: 9475A205809E7806679384C9-61D62D9F (matches game)
    SS looks valid

    Checking DMI
    Timestamp of Authoring: 2011/09/01 00:00:00 (matches SS)
    DMI CRC = 92E1EB54
    DMI Media ID: 9475A205809E7806679384C9-61D62D9F (matches game)
    DMI looks valid

    Checking PFI
    PFI CRC = 26AF4C58
    PFI matches known data (XGD3)

    Video partition found
    Checking L0 Video padding... L0 Video is zero padded
    Cannot check L1 Video padding because the ISO size is too small to contain it
    Checking XGD3 Stealth padding... XGD3 Stealth is zero padded
    ISO size is too small to contain the L1 Video! Video CRC check was aborted

    Stealth check failed!

    Checking for AnyDVD style game data corruption while running CRC check...
    ERROR: ISO size is too small, Game CRC Check aborted!

    Press any key to exit . . . Det meddelandet få jag vid abgx360 som du ser så har jag rätt dvd eller ? har flashat den med ixtreme egna. Jag få inte upp overburn eller truncate med andra ord den utnyttja all plats på dvdn.

  17. #1457
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av kallenalle Visa Inlägg
    Det meddelandet få jag vid abgx360 som du ser så har jag rätt dvd eller ? har flashat den med ixtreme egna. Jag få inte upp overburn eller truncate med andra ord den utnyttja all plats på dvdn.
    Layerbreak for this DVD was reported as 2086912 (should have been 2133520) <---detta tyder på truncate...

    Har du brännt med senaste imgburn? isåfall är något mega knas någonstans... layerbreaken ska stämma även med en ihas bränd skiva...

    Min Kernel Required: v2.0.13599.0 <--- detta är det du vill kolla för att se vilken version spelet MINST kräver för att funka
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  18. #1458
    Registrerade
    Feb 2011
    Från
    Sverige, Värnamo
    Inlägg
    37
    Respekt
    14
    Okey, inte jag som har bränt just detta spelet. Men det har funkat innan det som gjorde mig orolig, nu kommer spelet upp men få sen unreadeble disc, de har asså funkat innan. Kan de va så att nåt har gjort så flashet har nergraderat sig xd `?

  19. #1459
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av kallenalle Visa Inlägg
    Okey, inte jag som har bränt just detta spelet. Men det har funkat innan det som gjorde mig orolig, nu kommer spelet upp men få sen unreadeble disc, de har asså funkat innan. Kan de va så att nåt har gjort så flashet har nergraderat sig xd `?
    Nja, Forza 4 är ett av spelen som kollar hela skivan, så det är inte jätte extremt konstigt egentligen, sen kan det också vara så att skivan helt enkelt blivit för repig eller dyligt...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  20. #1460
    Registrerade
    Feb 2011
    Från
    Sverige, Värnamo
    Inlägg
    37
    Respekt
    14
    Okey tack så mycket ska köpa nya skivor och ge det några försök till, tänkte börja med resident evil 6, har ju som sagt flashat min brännare. Men det är inga speciella settings i IMGburn som du rekommendera ?

  21. #1461
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    52
    Respekt
    18
    Jag testade att få igång Halo 4 men efter 1min in i introt säger konsolen att den inte kan verifiera spelet. Är det pga av att jag var tvungen att uppdatera konsolen eller?

  22. #1462
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Jehuty Visa Inlägg
    Jag testade att få igång Halo 4 men efter 1min in i introt säger konsolen att den inte kan verifiera spelet. Är det pga av att jag var tvungen att uppdatera konsolen eller?
    Du brände troligen spelet med Truncate metoden?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  23. #1463
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    52
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Du brände troligen spelet med Truncate metoden?
    Yes i did! Men jag gjorde det med Resident evil 5 och då funkade det. Kan jag bränna på något annat sätt för att få det att funka?

  24. #1464
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Jehuty Visa Inlägg
    Yes i did! Men jag gjorde det med Resident evil 5 och då funkade det. Kan jag bränna på något annat sätt för att få det att funka?
    Overburn, helst med en liteon ihas brännare som är flashad med ixtreme burner max...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  25. #1465
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    52
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Overburn, helst med en liteon ihas brännare som är flashad med ixtreme burner max...
    Overburn fattar jag.
    ixtreme har jag som flash.

    Sen hängde jag inte med i restan av meningen.

    EDIT: Jaha du syftar på den här? http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1507&xSec=89. Om jag har en hyfsad brännare funkar det att bränna i overburn eller MÅSTE jag en sådan?
    Last edited by Jehuty; 2012-10-15 at 12:46.

  26. #1466
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Jehuty Visa Inlägg
    Overburn fattar jag.
    ixtreme har jag som flash.

    Sen hängde jag inte med i restan av meningen.

    EDIT: Jaha du syftar på den här? http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1507&xSec=89. Om jag har en hyfsad brännare funkar det att bränna i overburn eller MÅSTE jag en sådan?
    Det kan funka med den du har, men det är väldigt sällan det funkar bra... bättre o skaffa en ordentlig brännare på direkten
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #1467
    Registrerade
    Feb 2011
    Från
    Sverige, Värnamo
    Inlägg
    37
    Respekt
    14
    Har nu en flashad ihas124b, ska bränna i imgburn är det några speciella settings jag ska använda ? eller räcker det med calculate optimal ? Sen bara tutta o köra med verbatim o 2,4x i skrivhastighet ?

  28. #1468
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av kallenalle Visa Inlägg
    Har nu en flashad ihas124b, ska bränna i imgburn är det några speciella settings jag ska använda ? eller räcker det med calculate optimal ? Sen bara tutta o köra med verbatim o 2,4x i skrivhastighet ?
    Kör man med 2.4x ska man helst ha Perform OPC before write också, för bästa resultat måste man tweaka settings för specifikt din dator, det finns massa grejer man kan ändra för att få bättre resultat... och det är helt individuellt för din dator...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #1469
    Registrerade
    Nov 2012
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    Har nu fått ner några spel, ISO-format, hur gör jag nu?
    Som jag har förstått det så ska jag antingen konvertera ISO-filerna till GOD-format, eller extrahera ISO-filerna med hjälp av speciella program.
    Vad är bäst?
    Har för övrigt tänkt lägga spelen på en extern hdd.

    EDIT: Vart lägger jag spelen sedan? Speciell mapp eller så?

  30. #1470
    Registrerade
    Nov 2012
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    Ni kan ignorera mitt inlägg ovan, den biten har jag fått kläm på.
    Men hur gör jag nu för att installera spelen på den interna disken?
    Har försökt kopiera över spelen från den externa, men det funkar inte, kan inte göra någonting i stort sett. Inte skapa mappar t.e.x, trycker "Y", men utan resultat. Är det nån kombination av knappar jag ska trycka på?
    Sitter med Rgh box, Freestyle Dash 3.

Sida 49 av 51 FörstaFörsta ... 394748495051 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Hur får man igång brända spel
    By codo in forum Xenium Support
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 19:29
  2. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  3. Hur får man igång NES spel i XBOX?
    By trezpazzer in forum Emulatorer
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2004-09-26, 14:47
  4. 5.1 Vilket chip/vilken modifikation skall man välja egentligen!
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 11:09
  5. Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 15:06

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •