Sida 46 av 51 FörstaFörsta ... 364445464748 ... SistaSista
Visar resultat 1 351 till 1 380 av 1505

Diskussion: Officiella "Hur får man igång nerladdade spel" tråden (Security Sector, Image filer)

  1. #1351
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av bensinpump Visa Inlägg
    Ingen aning om hur jag rippar till XEX-format . Har kunnat köra en del xgd3 via file managern i FSD men GOW3 vägrar att funka, sjukt irriterande.
    förmodligen för att det är en NXE installation och inte en GOD
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #1352
    Registrerade
    Mar 2011
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Vad är det för moderniteter de har kommit upp med som gör att man inte kan rippa dem till jtag-boxen med xbox backup creator (felmeddelande Unable to determine Xbox Disk Type) och de är för stora för att bränna. Dock så kan man ju trunkera dem i bränningen men det hjälpte dock inte mig, fick det iaf inte att funka. Detta har gällt både GoW3 och nya Batman Arkham City.

    Vet någon om det finns en lösning på det här problemet eller har lagens långa arm kommit ifatt mig?

  3. #1353
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av bensinpump Visa Inlägg
    Vad är det för moderniteter de har kommit upp med som gör att man inte kan rippa dem till jtag-boxen med xbox backup creator (felmeddelande Unable to determine Xbox Disk Type) och de är för stora för att bränna. Dock så kan man ju trunkera dem i bränningen men det hjälpte dock inte mig, fick det iaf inte att funka. Detta har gällt både GoW3 och nya Batman Arkham City.

    Vet någon om det finns en lösning på det här problemet eller har lagens långa arm kommit ifatt mig?
    Du har helt missat XGD3?

    Det finns en NY Xbox Backup Creator version som stödjer XGD3 också
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #1354
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Flashade min Xbox förra veckan hos er, men har fortfarande problem att spela de nyaste spelen. De jag har testat är La Noire, Nhl 12 och Fifa 12 och när jag försöker starta dem får jag felmeddelandet att disken inte går att läsa och att den bör rengöras. Jag har bränt med Verbatim skivor i Imgburn på precis samma sätt som jag alltid gjort.

    P.S. Alla äldre spel fungerar fortfarande.

    Tacksam för svar!

  5. #1355
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av GustavfS Visa Inlägg
    Flashade min Xbox förra veckan hos er, men har fortfarande problem att spela de nyaste spelen. De jag har testat är La Noire, Nhl 12 och Fifa 12 och när jag försöker starta dem får jag felmeddelandet att disken inte går att läsa och att den bör rengöras. Jag har bränt med Verbatim skivor i Imgburn på precis samma sätt som jag alltid gjort.

    P.S. Alla äldre spel fungerar fortfarande.

    Tacksam för svar!
    Låter som att din brännare inte mår någe vidare, alla 3 dom spelen ska funka med 1.9, LA Noire ska funka med alla LT mjukvaror och även alla som inte har spärrar (iXtreme 1.4-1.6 har spärrar) troligen din brännare som inte mår någe vidare, har du möjlighet, testa gärna en annan brännare...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #1356
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    Jag har slösat ett par skivor redan på att få igång Forza 4. Jag har följt följande instruktion.

    Citat Original inlägg av GUIDE
    ----------------------------------------------------------------------
    Burning XGD3 Info With ImgBurn 2.5.6.0
    ----------------------------------------------------------------------

    1. Go to Tools > Settings
    2. Go to Write tab and ensure Layer Break is set to Calculate Optimal
    3. So on the startup screen again, press Write image file to disc
    4. Choose your .dvd file in source and press Write
    5. You’ll get a message, choose Write Until end of disc (Truncate)
    6. Follow the above steps and your disc should burn with no errors

    ----------------------------------------------------------------------
    Ripped With XBOX Backup Creator .345 with new 0800 V3 & dae.bin
    ----------------------------------------------------------------------
    Jag kan bränna utan att få felmeddelande. Men det går inte starta spelet. Bilden bara blinkar och sen är jag tillbaka till huvudmenyn. Jag har även en mapp som heter 0800 med fyra filer i:

    AP25_61D62D9F.bin
    DMI.bin
    PFI.bin
    SS.bin

    Vet inte riktigt vad jag ska göra med dessa? Dom står bara nämnda lite smått i slutet på guiden. Iallafall mappnamnet. Vad göra?
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  7. #1357
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av kekke2000 Visa Inlägg
    Jag har slösat ett par skivor redan på att få igång Forza 4. Jag har följt följande instruktion.



    Jag kan bränna utan att få felmeddelande. Men det går inte starta spelet. Bilden bara blinkar och sen är jag tillbaka till huvudmenyn. Jag har även en mapp som heter 0800 med fyra filer i:

    AP25_61D62D9F.bin
    DMI.bin
    PFI.bin
    SS.bin

    Vet inte riktigt vad jag ska göra med dessa? Dom står bara nämnda lite smått i slutet på guiden. Iallafall mappnamnet. Vad göra?
    Har du LT+ 2.0? om inte är det där problemet ligger för dig...

    Sen vet jag att Forza 4 har "CIV problem" alltså, du har inte med hela skivan och det blir ett problem... skaffa en av brännarna istället och bränn ut med nya iXtreme Burner MAX eller vad den nu hette... vi väntar på leverans av dessa läsare på PSXCare
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #1358
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Har du LT+ 2.0? om inte är det där problemet ligger för dig...

    Sen vet jag att Forza 4 har "CIV problem" alltså, du har inte med hela skivan och det blir ett problem... skaffa en av brännarna istället och bränn ut med nya iXtreme Burner MAX eller vad den nu hette... vi väntar på leverans av dessa läsare på PSXCare
    Vet inte vad jag har exakt, men det är ganska nyligen uppdaterat. Jag kan spela F1 2011 iallafall. Så jag behöver ny brännare?
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  9. #1359
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av kekke2000 Visa Inlägg
    Vet inte vad jag har exakt, men det är ganska nyligen uppdaterat. Jag kan spela F1 2011 iallafall. Så jag behöver ny brännare?
    Det är inte ett XGD3 spel, har du flashat om efter cirka 3:e oktober? isåfall har du LT+ 2.0, annars har du äldre firmware och det är därför det inte funkar...

    Men ja, du kommer troligtvis även behöva en ny brännare... ISO'n är jue 8.7GB, skivan 8.5
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #1360
    Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    314
    Respekt
    22
    Ni har säkert svarat förut, men jag hittar inte vid en snabb sökning.

    Om man har en JTAG-xbox. Är det bara att ta hem trial-versionerna på XBLA-spel då och sen kopiera dom till JTAG-boxen med en USB-sticka?

    Jag tänker förmodligen låta modifiera min Falcon till RGH och vill inte få någon obehaglig överraskning.

    Jag orkar helt enkelt inte sätta mig in i Xbox 360 hacken som jag gjort för Xbox och PS2 osv, utan har faktiskt kört omoddat sedan Xbox 360 släpptes.

  11. #1361
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Ja, du kan lägga in trial version av XBLA och köra en patch på dom så att dom blir full version
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  12. #1362
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    31
    Respekt
    20
    Hallå,

    Hoppas de här är rätt forum för min fråga.
    Skulle precis bränna BF3 men konstaterade att discarna är större än en vanlig DL skiva. Hur gör djur?

  13. #1363
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    C4E's iXtreme Burner MAX v1.0 and iXtreme LTplus v2.01 Samsung
    >> C4E released the iXtreme Burner MAX V1.0 CFW for PC Liteon iHAS*24B drives in association with Team Jungle & Team Xecuter:
    Official release of the iXtreme Burner MAX firmware V1.0 for Liteon iHAS drives
    Liteon iHAS124B = baseline model
    Liteon iHAS224B = 124 + LightScribe
    Liteon iHAS324B = 124 + SmartErase
    Liteon iHAS424B = 124 + LightScribe + SmartErase (or = 224 + SmartErase)
    Liteon iHAS524B = 124 + LabelTag + SmartErase
    Liteon iHAS624B = 124 + LabelTag + LightScribe + SmartErase (or = 524 + LightScribe)

    Features:
    * World first Full 8.7GB 100% Backups on standard Dual Layer DVD+R DL
    * No CIV errors
    * Passes all current checks

    XGD3 - Another fail, all those false positive CIV checks on original media, imagine the disappointment.
    Inevitable when you push discs and drives to their limit, must be getting desperate, well done Xbox Division

    Thanks go to Team Jungle for their hard work and efforts in the development process.
    Thanks also go to Team Xecuter for their support to this project.

    C4E also released a small bug-fix for the LT+ CFW on Samsung drives: the iXtreme LT+ v2.01 CFW for all versions of the Toshiba-Samsung TS-H943 ('Samsung').
    What's new/fixed:
    * bugfix for 8.7Gb backups
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #1364
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    31
    Respekt
    20
    Hehe inte för att jag förstår mig på det där men jag gissar på att jag behöver ta ner iXtreme Burner MAX.

    *Fick fram att jag har en sån här: TSSTcorp CDDVDW SH-S223F SB00

    Finns det ens någon firmware till den är frågan?
    Last edited by flames; 2011-10-27 at 20:20.

  15. #1365
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av flames Visa Inlägg
    Hehe inte för att jag förstår mig på det där men jag gissar på att jag behöver ta ner iXtreme Burner MAX.

    *Fick fram att jag har en sån här: TSSTcorp CDDVDW SH-S223F SB00

    Finns det ens någon firmware till den är frågan?
    Nej, det finns bara liteon brännarna som står i informationen
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  16. #1366
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    31
    Respekt
    20
    Jaha, vilken brännare rekommenderas?

  17. #1367
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av flames Visa Inlägg
    Jaha, vilken brännare rekommenderas?
    en av följande:

    Liteon iHAS124B = baseline model
    Liteon iHAS224B = 124 + LightScribe
    Liteon iHAS324B = 124 + SmartErase
    Liteon iHAS424B = 124 + LightScribe + SmartErase (or = 224 + SmartErase)
    Liteon iHAS524B = 124 + LabelTag + SmartErase
    Liteon iHAS624B = 124 + LabelTag + LightScribe + SmartErase (or = 524 + LightScribe)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  18. #1368
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    31
    Respekt
    20
    Finns att köpa?

  19. #1369
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av flames Visa Inlägg
    Finns att köpa?
    Vi väntar på leverans! Nästa vecka kanske.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  20. #1370
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    31
    Respekt
    20
    Ok, cool. Tack för hjälpen!

  21. #1371
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av flames Visa Inlägg
    Finns att köpa?
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1506
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1507

    Kommer in på måndag eftermiddag om posten inte klantar till det.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  22. #1372
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    31
    Respekt
    20
    Oooh nice, känns som färdig flashat är bra!

  23. #1373
    Registrerade
    Jan 2011
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Tja.
    köpte denna av er http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1507
    har försökt bränna nya spel med xgd3skydd filen på skivan blir bara 49mb...kör med imgbruner på truncate..

    har jag missat nåt man måste göra på dom nya spelen? Abgx funkar ju inte längre...


    Tack på förhand.

    Mvh Waste

  24. #1374
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av waste17 Visa Inlägg
    Tja.
    köpte denna av er http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1507
    har försökt bränna nya spel med xgd3skydd filen på skivan blir bara 49mb...kör med imgbruner på truncate..

    har jag missat nåt man måste göra på dom nya spelen? Abgx funkar ju inte längre...


    Tack på förhand.

    Mvh Waste
    Man använder just den brännaren för att INTE behöva köra truncate...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  25. #1375
    Registrerade
    Jan 2011
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Sry Glömde förtydliga detta... testade även på turncate med min gamla brännare och där blev resultatet 49mb med...Måste man köra image filerna genom nåt nytt program innan man bränner ut dom?

  26. #1376
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Finns för närvarande inget program att köra imagefilerna genom. Borde ju komma en ny abgx360 men dom som gör det programmet har väl viktigare saker för sig i sitt privatliv än detta eftersom det inte kommit ännu.

    Jag har inte bränt något spel själv på väldigt väldigt länge, men här är lite tips från någon som ägnar sig åt sådant:

    http://www.ixtreme.net/open-forum/17...probe-2-a.html
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  27. #1377
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av waste17 Visa Inlägg
    Sry Glömde förtydliga detta... testade även på turncate med min gamla brännare och där blev resultatet 49mb med...Måste man köra image filerna genom nåt nytt program innan man bränner ut dom?
    49MB? För mig låter det som om du försöker bränna en fil från ett splittat .RAR-fils paket...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  28. #1378
    Registrerade
    Jan 2011
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    ne image filen jag försöker bränna är över 8gb..ska testa bränna ett 3 spel...
    Är inte så att man måste köra imagefilen genom nåt innan man kör imgburner?

  29. #1379
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Har du en .DVD fil också?
    Öppna den och kopiera innehållet hit.
    Och posta IMG-burn loggen.
    Använd "code" taggarna i forumets editor så tråden inte blir oläsbar sedan...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  30. #1380
    Registrerade
    Jan 2011
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Ursäkta dröjesmålet har inte haft tillgång till internet på några dagar...

    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Har du en .DVD fil också?
    Öppna den och kopiera innehållet hit.
    Och posta IMG-burn loggen.
    Använd "code" taggarna i forumets editor så tråden inte blir oläsbar sedan...


    Kod:
    LayerBreak=2133520
    complex-nfstherun.iso
    Kod:
    I 20:01:57 ImgBurn Version 2.5.6.0 started!
    I 20:01:57 Microsoft Windows 7 Ultimate Edition (6.1, Build 7601 : Service Pack 1)
    I 20:01:57 Total Physical Memory: 3 406 328 KB  -  Available: 2 026 924 KB
    W 20:01:57 Duplex Secure's SPTD driver can have a detrimental effect on drive performance.
    I 20:01:57 Initialising SPTI...
    I 20:01:57 Searching for SCSI / ATAPI devices...
    I 20:01:58 -> Drive 1 - Info: ATAPI iHAS124   B AL0S (E:) (ATA)
    I 20:01:58 -> Drive 2 - Info: ELBY CLONEDRIVE 1.4 (G:) (SCSI)
    I 20:01:58 Found 1 DVD±RW/RAM and 1 BD-ROM/HD DVD-ROM!
    I 20:04:21 Operation Started!
    I 20:04:21 Source File: C:\Users\Gamer\Desktop\spel\Need.for.Speed.The.Run.PAL.XBOX360-COMPLEX\complex-nfstherunpal\complex-nfstherun.dvd
    I 20:04:21 Source File Sectors: 4 267 015 (MODE1/2048)
    I 20:04:21 Source File Size: 8 738 846 720 bytes
    I 20:04:21 Source File Volume Identifier: DVD_ROM
    I 20:04:21 Source File Volume Set Identifier: df7ac000MS UDFBridge
    I 20:04:21 Source File Application Identifier: CDIMAGE 2.45 (12/06/2000 TM)
    I 20:04:21 Source File Implementation Identifier: Microsoft CDIMAGE UDF
    I 20:04:21 Source File File System(s): ISO9660; UDF (1.50)
    I 20:04:21 Destination Device: [3:0:0] ATAPI iHAS124   B AL0S (E:) (ATA)
    I 20:04:21 Destination Media Type: DVD+R DL (Disc ID: MKM-003-00)
    I 20:04:21 Destination Media Supported Write Speeds: 2,4x; 4x; 6x; 8x
    I 20:04:21 Destination Media Sectors: 4 267 040
    I 20:04:21 Write Mode: DVD
    I 20:04:21 Write Type: DAO
    I 20:04:21 Write Speed: 4x
    I 20:04:21 Link Size: Auto
    I 20:04:21 Lock Volume: Yes
    I 20:04:21 Test Mode: No
    I 20:04:21 OPC: Yes
    I 20:04:21 BURN-Proof: Disabled
    I 20:04:21 Write Speed Successfully Set! - Effective: 5 540 KB/s (4x)
    I 20:04:21 Book Type Setting: DVD-ROM
    I 20:04:21 Advanced Settings - Force HT: No, Online HT: No, OverSpeed: No, SmartBurn: Yes
    I 20:04:49 Optimal L0 Data Zone Capacity: 2 133 520
    I 20:04:49 Optimal L0 Data Zone Method: Copied From Original Disc
    I 20:04:49 Set L0 Data Zone Capacity Succeeded!
    I 20:04:49 Filling Buffer... (40 MB)
    I 20:04:53 Writing LeadIn...
    I 20:04:55 Writing Session 1 of 1... (1 Track, LBA: 0 - 4267014)
    I 20:04:55 Writing Track 1 of 1... (MODE1/2048, LBA: 0 - 4267014)
    I 20:04:55 Writing Layer 0... (LBA: 0 - 2133519)
    I 20:18:11 Writing Layer 1... (LBA: 2133520 - 4267014)
    I 20:31:30 Synchronising Cache...
    I 20:31:34 Closing Track...
    I 20:31:35 Finalising Disc...
    I 20:32:09 Exporting Graph Data...
    I 20:32:09 Graph Data File: C:\Users\Gamer\AppData\Roaming\ImgBurn\Graph Data Files\ATAPI_iHAS124_B_AL0S_DEN-21-NOVEMBER-2011_20-04_MKM-003-00_4x.ibg
    I 20:32:09 Export Successfully Completed!
    I 20:32:09 Operation Successfully Completed! - Duration: 00:27:47
    I 20:32:09 Average Write Rate: 5 353 KB/s (3.9x) - Maximum Write Rate: 5 649 KB/s (4.1x)
    I 20:32:09 Cycling Tray before Verify...
    W 20:32:16 Waiting for device to become ready...
    I 20:32:31 Device Ready!
    I 20:32:31 Operation Started!
    I 20:32:31 Source Device: [3:0:0] ATAPI iHAS124   B AL0S (E:) (ATA)
    I 20:32:31 Source Media Type: DVD+R DL (Book Type: DVD-ROM) (Disc ID: MKM-003-00)
    I 20:32:31 Source Media Supported Write Speeds: 2,4x; 4x; 6x; 8x
    I 20:32:31 Image File: C:\Users\Gamer\Desktop\spel\Need.for.Speed.The.Run.PAL.XBOX360-COMPLEX\complex-nfstherunpal\complex-nfstherun.dvd
    I 20:32:31 Image File Sectors: 4 267 015 (MODE1/2048)
    I 20:32:31 Image File Size: 8 738 846 720 bytes
    I 20:32:31 Image File Volume Identifier: DVD_ROM
    I 20:32:31 Image File Volume Set Identifier: df7ac000MS UDFBridge
    I 20:32:31 Image File Application Identifier: CDIMAGE 2.45 (12/06/2000 TM)
    I 20:32:31 Image File Implementation Identifier: Microsoft CDIMAGE UDF
    I 20:32:31 Image File File System(s): ISO9660; UDF (1.50)
    I 20:32:31 Read Speed (Data/Audio): MAX / MAX
    I 20:32:33 Verifying Session 1 of 1... (1 Track, LBA: 0 - 4267014)
    I 20:32:33 Verifying Track 1 of 1... (MODE1/2048, LBA: 0 - 4267014)
    I 20:32:33 Verifying Layer 0... (LBA: 0 - 2133519)
    I 20:41:46 Verifying Layer 1... (LBA: 2133520 - 4267014)
    I 20:50:58 Exporting Graph Data...
    I 20:50:58 Graph Data File: C:\Users\Gamer\AppData\Roaming\ImgBurn\Graph Data Files\ATAPI_iHAS124_B_AL0S_DEN-21-NOVEMBER-2011_20-04_MKM-003-00_4x.ibg
    I 20:50:58 Export Successfully Completed!
    I 20:50:58 Operation Successfully Completed! - Duration: 00:18:25
    I 20:50:58 Average Verify Rate: 7 737 KB/s (5.6x) - Maximum Verify Rate: 11 279 KB/s (8.1x)

Sida 46 av 51 FörstaFörsta ... 364445464748 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Hur får man igång brända spel
    By codo in forum Xenium Support
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 19:29
  2. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  3. Hur får man igång NES spel i XBOX?
    By trezpazzer in forum Emulatorer
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2004-09-26, 14:47
  4. 5.1 Vilket chip/vilken modifikation skall man välja egentligen!
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 11:09
  5. Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 15:06

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •