Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Fråga till HANSI

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    25

Post Fråga till HANSI

Jag håller på att försöka lära mig lödning. HAr suttit och lött på en trasig killer men men. Jag undrar ifall ni säljer trasiga ps2 moderkort, som man skulle kunna öva på. Kanske inte det vanligaste efterfrågan men om ni har något ni tänker slännga så kan jag köpa d för ca 100 spänn.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi har gott om kort, men även om du vill ha ett trasigt kort så får du betala en femhundring... vi säljer bortplockade komponenter från dom för 200:-/st...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2001
    Från
    gävle, sverige
    Respekt
    24

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Hansi:
    <strong>Vi har gott om kort, men även om du vill ha ett trasigt kort så får du betala en femhundring... vi säljer bortplockade komponenter från dom för 200:-/st...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Om du inte vill punga ut med 500 spänn för lite skrot, kan du ju alltid åka till kommunens soptipp och sno någon elektrisk produkt från elåtervinningsstationen... kostar inget... om du inte vill göda Hansi och göra honom ännu rikare :-)

MVH

Bisterfinnen

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    25

nja det var lite väl mycket för ett trasigt kretskort. tack endå
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Liknande diskussioner

1. Hansi
    By lypsyl in forum Test
    Senaste inlägg: 2003-03-15, 13:48
  2. Fråga till Hansi ang montering av X2
    By Ogreboy in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-01-02, 08:48
  3. Viktig fråga till Hansi angående komponent-kabel!
    By realion2 in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-12-26, 15:46
  4. fråga till Hansi
    By Kulman11 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-07-15, 19:33
  5. Fråga till hansi pm multi x
    By thunder in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2001-09-10, 15:38

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner