Hej!!
Ifall man använder detta program, får man chippet rätt flashad auto eller??
Hej!!
Ifall man använder detta program, får man chippet rätt flashad auto eller??
Last edited by much; 2006-05-26 at 02:06.
Har du inget BIOS i ditt chip (du har troligen Cromwell BIOS) så måste du flasha chippet med ett BIOS som passar din version av Xbox innan du använder Auto-Installer. Men jag rekomenderar att du använder Slayers EvoX Installer 2.6 när du har flasha din Xbox.
Hur ser din dashboard ut när du sätter på Xboxen?
Hej!!
Först får jag upp EVOX loggon upp till vänster. sedan kommer jag till en blå sida där man kan gå in på ms dashboard...Betyder det att den redan är flashad eller???
Och när jag väl går in på settings så låser sig xboxen efter en stund???
Tfh Much
Last edited by much; 2006-05-26 at 14:42.
På din dashboard.. står det Xbox Linux Cromwell BIOS 2.32 (bank 0) eller FlashBIOS 3.03 (bank 1). Vilken bank startar du med?
hej!!
Det står inget sådant?? kommer bara till en ljusmörkblå sida där man kan välja ms dashboard, reboot, mm
eller kollar jag fel??
Når man startar xboxen med power knappen så kommer EvoX loggon upp sedan kommer man till en sida med Dashboard: där man kan gå till reboot, settings och 2 saker till.
Last edited by much; 2006-05-26 at 15:07.
ser den ut så här ungefär: http://www.razorwings.net/xboxmediap...firstboot.jpeg
För då har du orginal DuoX 2 cromwell bios
nej inget sådant!!! tack för att du hjälper!!!
Jag kommer som sagt till en ljusblåmörk sida och vid den nedre delen av den kan man gå in på ms dashboards osv
Allt kanske fungerar då??? Kanske har testat med dåligt brända skivor...
Last edited by much; 2006-05-26 at 15:13.
Är det denna bakgrund du har?
Då har du evoxdash med msdashboard val, du har fått tag på en av mina evoxdash isos
Last edited by pege63; 2006-05-26 at 15:37.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
hej!! var kan jag se???
nej Den ser inte ut så
evoxloggan e ju för att du har en evoxbios är väl en röd trekant
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks