Hur ändrar man till 60hz? Dom säger att det ska finnas i , settings, console, display men det finns inget alternativ där, finns bara HD och ett till alternativ men inget för pal 60hz eller nåt sånt? Nån som vet?
Hur ändrar man till 60hz? Dom säger att det ska finnas i , settings, console, display men det finns inget alternativ där, finns bara HD och ett till alternativ men inget för pal 60hz eller nåt sånt? Nån som vet?
kör du i hd så behöver du inte bry dig om det.
Xbox 360 Resident Evil Red!
Xbox Live! Gamertag: Lunatico
har hitman och det säger att jag måste ändra till 60hz
Det gör du genom att ändra switchen från HDTV läget. Du bör fortfarande kunna få en svartvit bild även om du bara har komponentvideoingång på t.ex. en projektor genom att koppla en av hanarna i composite video ingången.
Ändra till 60Hz, och aktivera sedan HDTV igen.
Kanske räcker att bara ställa in 480i för att kunna komma åt 60Hz läget, hinner inte testa själv nu, skall hem.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks