Sida 21 av 52 FörstaFörsta ... 11192021222331 ... SistaSista
Visar resultat 601 till 630 av 1560

Diskussion: Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

  1. #601
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    244
    Respekt
    20
    jag har en liten fråga ang splinter cell, vilket inte har nått med att "få den att fungera" att göra, men jag testar ifall någon vet

    1.låt oss säga att vi joinar ett game, för att få achievments måste man ju vinna 10matcher som spy och 10 på det andra laget på varje bana
    nu när vi har lirat, varenda gång i princip vi har vunnit så drar motparten innan matchen hinner ta slut, då vi har dödat hans sista liv eller tiden går ut
    registreras den då som vunnen match eller inte?

    2. hur fasiken creatar man ett eget game? helt vansinnigt, borde ju vara simpelt som i vanliga fall men icke
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

    Ps.

    Även den starke får ta i när han skiter.

  2. #602
    Registrerade
    May 2006
    Inlägg
    31
    Respekt
    19
    Bara så ni vet så e pes6 ute nu....
    Pro.Evolution.Soccer.6.PAL.XBOX360-Allstars

  3. #603
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    japp men ser det inte nånstans än....strange nog var nforce ute med nyheten först....inte hänt ofta på sistone :-)

  4. #604
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    102
    Respekt
    20
    har letat pro evo jag med, men inte haft någon lycka hittils

  5. #605
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Hisingen Göteborg
    Inlägg
    119
    Respekt
    0
    Finns nu på Torrentleech

  6. #606
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    finns på xbox-sky

  7. #607
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    19
    Pro evo 6 var inte alls som jag väntade mig, det var betydligt sämre tyvärr . Men releasen fungerar, men det blir yttligare en release som bara ligger i fodralet och aldrig spelas. Har ett par sådana releaser (Just Cause, Test Drive Unlimited osv).

  8. #608
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Jag uppdaterade firmwaren på min dvdbrännare och testade bränna ut Splinter Cell igen och nu fungerade det äntligen

    Hoppas det går bättre med dom andra spelen också.

  9. #609
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    k31...vad var det som inte var bra?
    Sitter på jobbet så har ej hunnit testa det ännu...men låter inget kul att det inte är bra :-(

    Håller med dig om att det blir många spel som man kör en eller två ggr...men hoppades att det skulle bli mkt fotbollsmatcher offline och online...men ska hem o offra en skiva och bilda mig min egen uppfattning sen.

  10. #610
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    K31 jag ska köpa lite nya verbatim skivor och om du är sugen kan du få byta några nya dvd dl skivor mot spel av dig som du inte vill ha för det tar sån otrolig tid att ta hem dom här spelen :/

  11. #611
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av mickys
    k31...vad var det som inte var bra?
    Sitter på jobbet så har ej hunnit testa det ännu...men låter inget kul att det inte är bra :-(

    Håller med dig om att det blir många spel som man kör en eller två ggr...men hoppades att det skulle bli mkt fotbollsmatcher offline och online...men ska hem o offra en skiva och bilda mig min egen uppfattning sen.
    Det är ju superrealistiskt, så det är ju bra. Men det har ju det lite låga tempot som är i fotboll, som jag tycker är lite jobbigt att spela. Men älskar man fotboll och kan spelsystem och kan värdera passar/skott så är det ju helt underbart. Men jag vill inte tänka när jag spelar, inte så mycket iaf. Men bilda dig en uppfattning, det är bättre än World cup spelet (inte road to) och det har ju fått ganska hyggliga betyg.

    Jag är nog en Fifa-människa, tror jag. Pro Evo 5 var bättre än 6:an tycker jag. Svårt att förklara det där. Men vad jag menar är att det som var bra i Pro Evo 5 var bollfysiken, och den är lite som bortblåst i 6:an. Det är helt enkelt inte lika roligt att spela. Kanske är det för att fotbollssäsongen känns lite över i oktober. Nu är det ju hockeysäsong...
    Last edited by k31; 2006-10-20 at 13:52.

  12. #612
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av weeh
    K31 jag ska köpa lite nya verbatim skivor och om du är sugen kan du få byta några nya dvd dl skivor mot spel av dig som du inte vill ha för det tar sån otrolig tid att ta hem dom här spelen :/
    Vi kan se vad man kan ordna. . Jag har ju 23 spel nu, och jag spelar inte så många fler gånger än en gång, men jag kan PM:a en lista sen om du vill ha..

  13. #613
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    133
    Respekt
    0
    Öhh, det Kommer komma en till release på Splinter Cell: DA va? Just confirming.

  14. #614
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Drexon
    Öhh, det Kommer komma en till release på Splinter Cell: DA va? Just confirming.
    Varför skulle det göra det? Den andra fungerar ju? Fast den var ju nukad ett tag

  15. #615
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    Fel på pes6? Får framkonamiskylten...en vit skärm till och sen står det en sexa i vänstra hörnet men sen blir det bara svart och inget mer händer :-(

  16. #616
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    varför i helvete ska det alltid strula för mig :-(

  17. #617
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    86
    Respekt
    19
    inge strul för mig bara bränn o spela....

  18. #618
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    hmmm fel på bränningen då kanske eller kan det varanågot annat fel?

  19. #619
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    133
    Respekt
    0
    Fler grupper brukar väl Ändå släppa spelet? Många som har haft problem med den här releasen, fryser vid 'solo mode' vad nu det är.

  20. #620
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Hisingen Göteborg
    Inlägg
    119
    Respekt
    0
    Bah, PES 6 var ingen wow effekt alls. Var är Gears of War när man behöver det? Kommer sjukskriva mig när det släpps på nätet.

  21. #621
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av weeh
    Tror inte pm fungerar men du kan ju skicka till min mail. kurtson @ gmail.com.
    Mailet kommer imorgon. Kom inte hem förrän nu, och just nu kan jag inte i huvudet vilka jag har. Men jag kommer skicka mailet imorgon så får vi se.

  22. #622
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Sitter och drar denna nu Bomberman_Act_Zero_Pal_Read_Nfo_XBOX360-RADIAN , hoppas det är nått att ha.

  23. #623
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Pro.Evolution.Soccer.6.PAL.XBOX360-Allstars
    Splinter.Cell.Double.Agent.PAL.XBOX360-Allstars

    Båda testade och fungerar. PES är överlägset bäst som vanligt. PES 6 + splinter cell + football manager 2007 + två tentor nästa vecka = problem.

    Jag har svårt att säga vad som är bättre med PES 6 eftersom jag lirat det på PS2 i några månader, men det är skönt att "R2" nu finns även till xbox.

    Edit: Om nu någon undrar så är det Winning eleven 10 som jag lirat i några månader och det är samma spel.

  24. #624
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av _nobody_
    Pro.Evolution.Soccer.6.PAL.XBOX360-Allstars
    Splinter.Cell.Double.Agent.PAL.XBOX360-Allstars

    Båda testade och fungerar. PES är överlägset bäst som vanligt. PES 6 + splinter cell + football manager 2007 + två tentor nästa vecka = problem.

    Jag har svårt att säga vad som är bättre med PES 6 eftersom jag lirat det på PS2 i några månader, men det är skönt att "R2" nu finns även till xbox.

    Edit: Om nu någon undrar så är det Winning eleven 10 som jag lirat i några månader och det är samma spel.

    Kan bara instämma, Satt och lirade PES6 igår några timmar och kan bara säga: Vilket underbart fotbollsspel det är, FIFA 07 har förvisso gjort stora uppryckningar sedan 06, men det går inte att jämföra, PES äger FIFA

  25. #625
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    43
    Respekt
    18
    någon mer som bara hade en .iso fil när man packa upp pes6?
    hur fixar man .dvd filen?

  26. #626
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    133
    Respekt
    0
    Läs NFO-filen på Bomberman innan ni bestämmer er för att slösa en skiva på det.

  27. #627
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    25
    Respekt
    0
    Jag brände Saints Row PAL XBOX360-MRN ida och det verkade ej fungera :S när ja stoppade in skivan så hände det inget förutom att xboxet lät lite konstigt när den läste. Jag brände Image-dvd filen i clone cd. Nån som vet vad som kan va fel? :S

  28. #628
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    61
    Respekt
    18
    Vad har du för läsare, firmware, skivor och brännare?

  29. #629
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    245
    Respekt
    20
    Slösa inte en skiva på PES6, det var det sämsta spelet jag testat på 360n.
    Grafiken är ju som på Commodore 64, även om spelkänslan duger så funkar det inte, en pina för ögonen imho!

  30. #630
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    39
    Respekt
    18
    Jag har ingen i närheten med en fungerande brännare till Hitachi, så finns det nån i Borlänge eller i omnejden, så åker jag gärna och hämtar PES 6 om nån vill bli av med det =)

Sida 21 av 52 FörstaFörsta ... 11192021222331 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Fungerande Releaser - CycloWiz
    By freddyc in forum Nintendo WII - Wiinja / Cyclo-Wiz / Yaosm / WIID / WODE m.fl
    Inlägg: 107
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 22:12

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •