Sida 24 av 52 FörstaFörsta ... 14222324252634 ... SistaSista
Visar resultat 691 till 720 av 1560

Diskussion: Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

  1. #691
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av mikael.beck
    Har hört att man måste uppdatera firmware om det är gammalt för att NFS Carbon ska fungera.
    Jag lämnade in min 360 i mitten på Augusti och fick då det senaste firmwaret som fanns.
    Jag har Hitachi 47D och jag undrar om jag måste flasha om till ett senare och vilket är det i så fall.
    Det är väl bara att prova å se...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #692
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    135
    Respekt
    20
    Jag fick då mitt Carbon att funka fast mitt firmware är från stenåldern (maj).

  3. #693
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    Mitt firmware är väl förmodligen hyfsat nytt (fixat på psxcare i slutet av september)
    Carbon funkar kanon!

  4. #694
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    88
    Respekt
    20

    Konstigt

    Brände precis ut need for speed carbon, spare´s release! Funkar inte på min 360. Typ mitt första ölunderlägg. Undrar vad det kan bero på? Också läst att det kan bero på gammalt firmware, men tycker det låter konstigt, inte haft problem med några andra spel!

  5. #695
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    104
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Mrgrinder
    Brände precis ut need for speed carbon, spare´s release! Funkar inte på min 360. Typ mitt första ölunderlägg. Undrar vad det kan bero på? Också läst att det kan bero på gammalt firmware, men tycker det låter konstigt, inte haft problem med några andra spel!
    Vad är dina specifikationer?

  6. #696
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av ReZnoR
    Vad är dina specifikationer?
    Releasen fungerar, diskutera de personliga problemen i någon annan tråd
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #697
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    Kan gladeligen meddela att F.E.A.R. precis släptes på bt.xbox-sky.
    Vädjar till er som har möjlighet att ladda upp det på revolutiontt eftersom jag har käss ratio på bt.xbox-sky
    OBS! Spelet är regionsfritt
    MVH
    Mikael Bäck

  8. #698
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    461
    Respekt
    21
    Need_for_Speed_Carbon_PAL_XBOX360-SPARE funkar för mig hitachi dvd och verbatim dvd
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

    Mitt xbox

  9. #699
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Hemma
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Funkar här med, Need_for_Speed_Carbon_PAL_XBOX360-SPARE.
    Pioneer 111d
    Fuji dvd

  10. #700
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    18
    FEAR_USA_XBOX360-NiG - Fungerande Release av F.E.A.R har kommit ut på revolutiontt.net nyss. Men den var däremot regionslåst . Vi får vänta på PAL-releasen om 2 veckor!

    OBS!!! Den förra på bt.xbox-sky.com var fejk!

  11. #701
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    322
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av k31
    FEAR_USA_XBOX360-NiG - Fungerande Release av F.E.A.R har kommit ut på revolutiontt.net nyss. Men den var däremot regionslåst . Vi får vänta på PAL-releasen om 2 veckor!

    OBS!!! Den förra på bt.xbox-sky.com var fejk!
    Var den fake? Är du 100% säker?

    Dock ska den på revolution inte vara region låst, då den är amerikansk och jag tror att du syftar på den asiatiska verisionen som finns med på listor som t.ex. play-asia etc.
    Last edited by Fruktsoda; 2006-11-02 at 14:53.

  12. #702
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    18
    Inte hundra. En del sidor säger att den är äkta och en del sidor säger att den är fejk! Men vi får hoppas på det bästa. Jag får helt enkelt tanka den releasen över natten så får vi se om den fungerar

  13. #703
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    322
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av k31
    Inte hundra. En del sidor säger att den är äkta och en del sidor säger att den är fejk! Men vi får hoppas på det bästa. Jag får helt enkelt tanka den releasen över natten så får vi se om den fungerar
    Jag tankar den på revolution nu med någon mb/s i speed så får väl pröva om ca: 2h om speeden forsätter på samma sätt :P

  14. #704
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    18
    Den första releasen ska fungera av de som bekräftat det! Och spelet ska vara regionsfritt.. Men de sa det om Dead Rising osså . Men det är bara att testa och se, jag tankar FEAR_USA_XBOX360-NiG releasen för jag vet att de är en bättre grupp än SKY som jag inte sett så mycket av!

  15. #705
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    322
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av k31
    Den första releasen ska fungera av de som bekräftat det! Och spelet ska vara regionsfritt.. Men de sa det om Dead Rising osså . Men det är bara att testa och se, jag tankar FEAR_USA_XBOX360-NiG releasen för jag vet att de är en bättre grupp än SKY som jag inte sett så mycket av!
    SKY rellen ska tydligen funka minst lika bra.

    Inte sett mycket av sky?! De har ju släppt över 39 olika releaser på xbox-sky... Fast de läggs ju aldrig upp på andra servrar eftersom de är interna.

  16. #706
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    18
    Jo jag vet, men jag hatar bt.xbox-sky.net bara av den anledningen att om man kör med vissa klienter så blir det ofta fel, och när jag kör med vissa program så får jag svårt att öppna portar. Och då kan jag ju inte seeda. Sen SKY har släppt massa med felaktiga releaser i början, och sen en massa ASIA-releaser som jag inte har någon glädje av! Men F.E.A.R är på nergång iaf. Får se hur det står sig jämfört med PC-versionen som var briljant!

  17. #707
    Registrerade
    May 2006
    Inlägg
    62
    Respekt
    19
    vet ngn om Blazing.Angels.Squadrons.of.WWII.PAL.PROPER.XBOX36 0-DNL ens går att bränna?

  18. #708
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    Den ska fungera.
    Vad är problemet?
    MVH
    Mikael Bäck

  19. #709
    Registrerade
    May 2006
    Inlägg
    62
    Respekt
    19
    scrolla lite högre upp mikael för att läsa mitt förra inlägg. du har inte stött på liknande problem?

  20. #710
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    Har du brännt några andra spel?
    Vilken version av clonecd har du?
    MVH
    Mikael Bäck

  21. #711
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    hmm gör följande:
    1. Öppna dvd-filen med wordpad och skriv exakt vad som står där.
    2. Skriv sedan vad dvd respektive iso-filen heter. (exakta namn)
    MVH
    Mikael Bäck

  22. #712
    Registrerade
    May 2006
    Inlägg
    62
    Respekt
    19
    nu gick det när jag tog bort mrn från .dvd filen. det intressanta är att DNL har snott MRNs release av spelet patchat och gjort en egen release. dock så glömde DNL att döpa om .dvd-filen.

  23. #713
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    Gott att det löste sig
    MVH
    Mikael Bäck

  24. #714
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    322
    Respekt
    20
    Jag laddade upp NiG releasen av fear på TL för några timmar sen om ni vill ha :P

  25. #715
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Denna release e bränd och funkar Fear.NTSC.MULTI4.XBOX360-SKY

  26. #716
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Vad skilljer dom olika vers då?
    MULTI4
    NiG
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  27. #717
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    135
    Respekt
    20
    WWE_SmackDown_vs_RAW_2007_PAL_XBOX360-SPARE har dykt upp för er som gillar att ge varandra på käften

  28. #718
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av pege63
    Vad skilljer dom olika vers då?
    MULTI4
    NiG

    Om releaserna inte är baserade på olika versioner av originalet, t.ex. en tysk version vs en annan version, så kan det ta mig f-n inte skilja något rent spelmässigt då en fungerande release måste vara 100% av originalet.

    Skulle isåfall vara någon teknisk skillnad som vilket iso format det är osv.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  29. #719
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    135
    Respekt
    20
    FEAR_USA_XBOX360-NiG fungerar som den ska på min PAL-maskin, Verbatim-skivor och Samsung-dvd.

  30. #720
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    Jag vet inte om jag får ställa denna frågan här men jag gör det ändå
    Vet någon var man kan hitta en release av Black som är PAL och fungerar till xbox 360.
    Har letat som en idiot eftersom jag MÅSTE ha det spelet
    MVH
    Mikael Bäck

Sida 24 av 52 FörstaFörsta ... 14222324252634 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Fungerande Releaser - CycloWiz
    By freddyc in forum Nintendo WII - Wiinja / Cyclo-Wiz / Yaosm / WIID / WODE m.fl
    Inlägg: 107
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 22:12

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •