vad innebär egentligen angle 359?
vad innebär egentligen angle 359?
angle 359 eller bad kreon är en term som oftast innebär en ban risk om man kör en ixtreme version tidigare än ixtreme 1.4.
tidigare ixtreme har en bug som lägger till +1 på detta vinkelvärde, värdet blir då 360. detta vinkelvärde är ogiltigt och kan upptäckas och leda till ban. en del originalspel har 359 som ursprungsvärde men eftersom de är ovanliga och pga av buggen i tidigare ixtreme så brukar det rekommederas att man "patchar" backuper som har 359 vinkel så de inte kan få 360 värdet med tidigare ixtreme.
ixtreme 1.4+ fixar 359 buggen automatiskt så du kan lugnt lira spel som har detta värdet om du har denna firmware.
Call.Of.Duty.World.At.War.USA.XBOX360-x360inT
Är det samma vinkelvärde på den, 359? Är den säkrare än Allstars-releasen?
Hur ändrar man vinkelvärdet? å vad ska de vara?
Jag kör med IXTREME 1.41, är de inget ja behöver bekymra mig om då?
Last edited by dr_fredrik; 2008-11-13 at 22:50.
Läs och kolla på bilderna http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35639
HELT FEL! vinkelvärdet ska aldrig vara 360! efter 359 ska det bli 0. 359 är helt okej, men gamla firmwares gör om det till 360 istället för 0, och med 359 angle fix så görs det om till 0 för lösa problemet.
varför blir det alltid diskussioner i denna tråden?! den är till för FUNGERANDE RELEASER inget annat prat! det finns redan hur får jag igång spelet trådar och xdvdmulleter trådar och allt sådant. nu får Hansi ännu en gång flytta massa inlägg till skräptråden med utdrag härifrån.
Last edited by int21; 2008-11-14 at 01:12.
Tomb.Raider.Underworld.X360-Allstars.torrent
Kör med IXTREME 1.41 Och inget strul med spelet.
Last edited by Hoho; 2008-11-16 at 04:59.
Fick inte Tomb.Raider.Underworld.X360-Allstars att funka.
Startar som det ska men när jag spelet börjar ladda första leveln så blir skärmen mörk, man ser lite svagt bilden bara men inget mer händer.
provat bränna det tre gånger, bränt både Mirrors Edge och Shaun White utan några som helst problem.
Kan det vara för jag inte har senaste firmware i min Xbox360 eller vad kan vara problemet?
Finns det någon Gears of War 2-release som garanterat funkar på Live?
ja, och denna tråden är inte till för sådant! börja med att läsa denna, där nämns det en release.
Need_For_Speed_Undercover_PAL_X360-Allstars
Tomb.Raider.Underworld.X360-Allstars PAL
Mortal_Kombat_vs_DC_Universe_XBOX360-CCCLX regionfri
Naruto_The_Broken_Bond-XBOX360-DAGGER PAL
Disney.Sing.it.PAL.XBOX360-DNL
int21
fråga, när ni lägger upp dom här fungerande realeserna, t.ex Command.And.Conquer.Red.Alert.3.XBOX360-GLoBAL regionfri....
menas det då att den är godkänd för att köra live på? har inte tagit hem abgx än, men mulleter har jag, men abgx skulle vara bättre på att kolla så allt stämmer right.. ledsen att jag skriver detta här, flytta ir radera vad som helst, ville bara veta ifall jag var tvungen att fixa red alert rellen och bränna ny skiva? detta kan dessutom vara en bra länk.. http://www.abgx.net/filename/?ch=6 Tackar på förhand.....
nej, inte livesäker, bara ixtremekompatibel, att det startar och inte är något fel på själva spelet. livesäkerheten får du kolla själv med abgx360 eller xdvdmulleter. skulle bara bli krångligt att ha en till tråd för livesäkra spel, folk skulle bara röra ihop det ännu mer.. länken känner jag mycket väl till.. och det funkar att kolla där om du vill veta att ixtreme kan starta det, livesäkerheten får du som sagt kolla själv. läser du guiden i inlägg #1 så kan du ladda ner xdvdmulleter och agbx360 i en .rar fil där, det står även hur du kollar med abgx360 som jag rekommenderar i första hand.
Ok, tack så hemskt mycket för snabbt svar... får göra detta, =)
Rock Band 2 PAL XBOX360-LoCAL
vad har hänt med denna tråden, varför frågar folk saker hela tiden? LÄS INLÄGG #1. tycker man påpekar att frågor inte hör hemma här efter de svar man gett. kanske dax att sluta svara på frågor i denna tråden.
TRÅDEN ÄR ENBART FÖR FUNGERANDE RELEASER! FRÅGOR OM RELEASER TAS I ANNAN TRÅD!
Guitar.Hero.World.Tour.PAL.XBOX360-SWAG
Left.4.Dead-XBOX360 regionfri
The_Last_Remnant-PAL-XBOX360-DAGGER
Bolt_XBOX360-CCCLX regionfri
Need.For.Speed.Undercover.PAL.X360-Allstars funkar detta ?? har testat med XDVDMulleterBeta10.2 och abgx360 finns inte i databasen och inget av proggen fixar det.
inte spela det med andra ord då eller ???
int21 har skrivit ovan att den fungerar. Förutsätter att han testat den.
Frågor får du ta i en separat tråd.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Need.for.Speed.Undercover.PAL.XBOX360-DNL fungerar, nukad men har inget med spelet i sig att göra.
Left.4.Dead.PROPER.XBOX360-x360inT regionfri
Left.4.Dead.PAL.MULTi4.XBOX360-DNL
Youre.In.The.Movies.PAL.XBOX360-WARG
Dead.Space.PAL (LOcal).
Gears.of.War.2 (Allstars).
Guitar_Hero_World_Tour_RF_(ZRY).
Mirror's Edge PAL.(Allstars)
Need_for_Speed_Undercover (Allstars)
Alla funkar felfritt med BenQ 1.4 firmware på xbox live.
Där emot. Gears 2 hade lite dålig stealth eller något sånt. Bara o fixa i Mulleter
Last edited by wilkkm0; 2008-11-22 at 12:58.
Mortal.Kombat.vs.DC.Universe.UNCUT.XBOX360-VATOS (har du en ntsc konsol så kommer jokerns dödsfatality vara censurerad, på pal är den ocensurerad. det är konsolen som styr det, inte regionen på releaserna)
HUR KOMMER DET SIG ATT DENNA TRÅDEN BLIR EN DISKUSSIONSTRÅD HELT PLÖTSLIGT?
DET PÅPEKAS RÄTT OFTA ATT MAN INTE STÄLLER FRÅGOR I DENNA TRÅD!
FRÅGOR OCH SVAR TAS I DEN REDAN UTBRUTNA TRAMSTRÅDEN SOM FINNS HÄR!
Sonic_Unleashed-PAL-XBOX360-DAGGER
Bookmarks