Sida 7 av 52 FörstaFörsta ... 5678917 ... SistaSista
Visar resultat 181 till 210 av 1560

Diskussion: Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

  1. #181
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    18
    Det är regionslåst. http://www.xbox-sky.com/xbox360_regi...ibility_guide/

    Tyvärr. Men PAL-versionen släpps som bekant den 8 september. Får hoppas på en version innan dess

    ---------------

    Liteon + Verbatim= 100% Hitatchi 47DJ

  2. #182
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    55
    Respekt
    20
    ok:/ inte mycke att göra ..tack för det snabba svaret iallafall

  3. #183
    Registrerade
    May 2006
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Alltså jag läste en kille som körde det, bara du kan köra 60hz på tvn.. Men han kan ju snackat skit, ska då testa bränna det när jag fått ner det, kostar ju bara 30:- att prova så

  4. #184
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    42
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av christ
    Alltså jag läste en kille som körde det, bara du kan köra 60hz på tvn.. Men han kan ju snackat skit, ska då testa bränna det när jag fått ner det, kostar ju bara 30:- att prova så
    Har också hört att folk med PAL maskiner har fått de att funka om de kör 60hz. Men har bara läst inlägg om folk som hört om folk som fått det att funka. Har inte hittat nån som verkligen säger att DEM fått de att funka.

    Men Capcom har gjort ett uttalande där de säger att det är regions låst så varför skulle det vara annorlunda!?

    ...men jag tänkte testa ändå!

    EDIT: Nu är det en tysk på bt.xbox-sky.com som påstår att han fått det att funka på sin PAL maskin...och en annan som säger att MS lagt in ett antifirware hack i spelet som patchar om DVD'n! Hehe!
    Last edited by a.m.h; 2006-08-10 at 17:16.

  5. #185
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av a.m.h
    Har också hört att folk med PAL maskiner har fått de att funka om de kör 60hz. Men har bara läst inlägg om folk som hört om folk som fått det att funka. Har inte hittat nån som verkligen säger att DEM fått de att funka.

    Men Capcom har gjort ett uttalande där de säger att det är regions låst så varför skulle det vara annorlunda!?

    ...men jag tänkte testa ändå!

    EDIT: Nu är det en tysk på bt.xbox-sky.com som påstår att han fått det att funka på sin PAL maskin...och en annan som säger att MS lagt in ett antifirware hack i spelet som patchar om DVD'n! Hehe!
    kan vi få länkar till det du har läst? har spelet inom 2 hours tänkte testa då

    antifw hack (hur troligt är det?)

  6. #186
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    42
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Postal
    kan vi få länkar till det du har läst? har spelet inom 2 hours tänkte testa då

    antifw hack (hur troligt är det?)
    Läste på xbox-sky:
    http://bt.xbox-sky.com/review.php?id=9853&page=4&p=1

    Ett antifw hack är bara skitsnack...tror jag, admin på xbox-sky tog bort de inläggen iaf!

  7. #187
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    55
    Respekt
    20
    ok ..så nu började jag också ta ner det .

    men kan inte den som testar först skriva in här om det funkar eller inte sen?

    vore bra så inte flera tar hem helt i onödan

  8. #188
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    har 20% kvar o dra ner klart om 1 hour men jag måste dra nu e tillbaks innan 21 bränner då och skriver här oim det funkar lr ej!!!

    Hoppas som fan att det gör det Capcom kan ta sig i röven för en sån här sak lätt att folk piratkopierar då!!!

    tacka vet jag saints row som kommer till oss bara 2 days efter USA!
    o hur kunnde Crapcom inte fixa det så?

    Kommer dra ner spelt iaf när det kommer en PAL Köper alldrig en Capcom product mer!

  9. #189
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    Har en liten fråga angående pioneer 111d.
    När jag startar dvd info pro och vill sätta booktype till dvd-rom så står det att det inte finns support för det. Betyder det att man inte behöver ställa in bokktype utan att det bara är att bränna denna lilla IMAGE.dvd i Clonecd och sedan tuta och köra?
    MVH
    Mikael Bäck

  10. #190
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Men sluta spela spel från CAPCOM lev som du lär
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  11. #191
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av mikael.beck
    Har en liten fråga angående pioneer 111d.
    När jag startar dvd info pro och vill sätta booktype till dvd-rom så står det att det inte finns support för det. Betyder det att man inte behöver ställa in bokktype utan att det bara är att bränna denna lilla IMAGE.dvd i Clonecd och sedan tuta och köra?

    precis så som du säger är det
    pioneer har inget stöd för ändring av booktype utan den är intälld på dvd-rom från fabrik bara bränna o spela enjoy!

  12. #192
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20

    dead

    Testade dead rising nu och det funkade inte!!

    testade även o logga in på mitt japanska gamertag och även o ändra från HD till vanlig tv på baksidan på sladden så alltså no go för dead rising!

    Får helt enkelt ladda ner det om 1 månad

  13. #193
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    Någon som har testat detta spelet: BLACK_USA_XBOXDVD9_For_360-Goomba
    Vad jag förstår så är det NTSC/U så då tror jag att det inte fungerar.
    Är det någon som har testat? Det här spelet är ju verkligen så j*vla bra
    MVH
    Mikael Bäck

  14. #194
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    18
    Ja, jag förstår inte varför det inte skulle vara regionslåst, men vi kan ju testa iaf . Men ni kan ju posta resultatet här sen så vet man.. Dead Rising verkar lovande


    Edit:
    Jag har sett kommentarer på www.torrentleech.org och de säger att det inte fungerar.. Vi får helt enkelt vänta, slösa inga skivor på IHX-releasen!

    ---------------

    Liteon + Verbatim= 100% Hitatchi 47DJ
    Last edited by k31; 2006-08-11 at 09:57.

  15. #195
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    44
    Respekt
    21

    Red face

    Dead_Rising_XBOX360-iHX fungerar ju inte till PAL. Det är ju bekräftat.. Bara vänta på PAL versionen..

  16. #196
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    Är det någon som har testat XBOX360-Dead Rising-NTSC-USA som finns här:http://www.fulldls.com/downloading_xbox_2225
    MVH
    Mikael Bäck

  17. #197
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av mikael.beck
    Är det någon som har testat XBOX360-Dead Rising-NTSC-USA som finns här:http://www.fulldls.com/downloading_xbox_2225
    "The other nuked one is this ->
    DEAD_RISING_USA_READ_NFO_XBOX360-USELESS
    (fake)"

    Funkar ej!!! Nukad!! du får vänta tills 10 sep då finns spelet i PAL version och tanka ner! ingen ide du drar ner nån vbersion innan

  18. #198
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    Okej då var det tur att jag inte tankade den.
    Tack för svaret Postal
    MVH
    Mikael Bäck

  19. #199
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    135
    Respekt
    20
    Är det nån mer än jag som har problem med dessa realeser : Tom_Clancys_Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_PROPER _PAL_MULTI5_XBOX360-pSy360 och Amped_3_PAL_PROPER_XBOX360-RoME. Dom funkar klockrent att spela men savningarna blir det nåt fel med. Det står "saving to xbox 360" typ men sen när man startar om spelet nästa gång så finns inget där . allt man kört är borta. Har testat en massa gånger med samma resultat. Vad kan felet vara?

  20. #200
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    18
    Ghost Recon fungerar helt perfekt på min maskin, jag döpte savet till GRAW och det fungerar iaf . Det verkar vara nått som är galet nånstans, för PROPER fungerar ju nästan alltid!

    ---------------

    Liteon + Verbatim= 100% Hitatchi 47DJ

  21. #201
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    105
    Respekt
    23
    nån som fått Moto_GP_06_PAL_XBOX360-PI att funka? har patchat med Moto_GP_06_PAL_SS_XBOX360-RADIAN men det funkade inte...
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

  22. #202
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    42
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av klaring
    nån som fått Moto_GP_06_PAL_XBOX360-PI att funka? har patchat med Moto_GP_06_PAL_SS_XBOX360-RADIAN men det funkade inte...
    Japp, finns folk som fått de att funka, dock inte jag!

    Patchade & brännde utan problem, men sen när jag stoppar spelet i boxen så tuggar det bara, å tuggar å tuggar, det kommer aldrig något felmeddelande utan den forsätter bara tills jag stänger av boxen.

  23. #203
    Registrerade
    May 2006
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    finns det nått sätt att få igång xbox1 spel utan att ha hårddisk? har ett minneskort men ingen jäkla hd, å hur bra än ufc tapout 2 är så vettefan om det är värt att kitta en hd för.. =(

  24. #204
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    105
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av a.m.h
    Japp, finns folk som fått de att funka, dock inte jag!

    Patchade & brännde utan problem, men sen när jag stoppar spelet i boxen så tuggar det bara, å tuggar å tuggar, det kommer aldrig något felmeddelande utan den forsätter bara tills jag stänger av boxen.
    Nu har jag fått det att funka.
    Jag provade att patcha igen och då tog patchningen kanske 5 minuter eller nåt istället för 1 sekund. sen funkar det
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

  25. #205
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    42
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av klaring
    Nu har jag fått det att funka.
    Jag provade att patcha igen och då tog patchningen kanske 5 minuter eller nåt istället för 1 sekund. sen funkar det
    Vilken merger använde du?

  26. #206
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    dead rising

    Hej jag undra, om Någon har fått dead rising -ihx att fungera

  27. #207
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    105
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av a.m.h
    Vilken merger använde du?
    XBOX360 SS Merger 1.6.exe
    men sen vill spelet uppdatera från xbl och då hänger sig boxen, ska googla om det har hänt andra.
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

  28. #208
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    105
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av alcapone
    Hej jag undra, om Någon har fått dead rising -ihx att fungera
    det ska inte funka på pal maskiner, vad jag har läst i alla fall. det finns nån som säger att dom lyckats men jag tror det är bs.
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

  29. #209
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    synd vrkae vara ett lir

  30. #210
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    322
    Respekt
    20
    Nån som bränt Battlefield.2.Modern.Combat.PAL.PROPER.XBOX360-DNL ?? JAg fick bara med en iso fil ingen .dvd ska man skapa en själv eller? DEt står ju i nfo'n att den bara behövs brännas i clone-cd...

Sida 7 av 52 FörstaFörsta ... 5678917 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Fungerande Releaser - CycloWiz
    By freddyc in forum Nintendo WII - Wiinja / Cyclo-Wiz / Yaosm / WIID / WODE m.fl
    Inlägg: 107
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 22:12

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •