jag fick bara en ruta med typ ' 7 iso found' eller nåt sånt.Original inlägg av Postal
sne valde jag ss.bin filen och klickade merge.
nu ska jag prova bränna
jag fick bara en ruta med typ ' 7 iso found' eller nåt sånt.Original inlägg av Postal
sne valde jag ss.bin filen och klickade merge.
nu ska jag prova bränna
Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
nån som fått Ninety nine nights att funka?
Har ej hittat det nånstans än...
Last edited by mickys; 2006-08-18 at 22:45.
Original inlägg av mickys
japp det funkar perfekt för mig ..se till att få tag på den nya SS till det bara
för övrigt så gillar jag det spelet rejält precis i min smak ...noll tänka bara röja
Vart laddar ni spelen i från?? Kör från xbox sky men kass download speed
Samma revulotion
jag laddar dc++ men lite segt på nya xbox360 spel.....nån som vet nån bra torrent man kan komma in på? Har 100mbit
jag tog ner Project_Gotham_Racing_3_PAL_INTERNAL_XBOX360-RoME
Funkar bra att spela tills vissa banor då den säger att skivan är oläsbar. Nån annan som har haft samma problem? Finns det någon version som fungerar felfritt?
Project_Gotham_Racing_3_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB funkar klockrent för mig!Original inlägg av mickys
Samma här.
Jag och min bror har lirat igenom Project_Gotham_Racing_3_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB på flera svårighetsgrader utan problem.
Finns bla på piratebay.
MVH
Mikael Bäck
Original inlägg av mickys
ge mig din email och hoppas att du har msn
nada
Last edited by mickys; 2006-08-20 at 16:52.
Packade upp Ninenty_Nine_Nights_XBOX360-Mirage och fick då en ISO fil
Måste jag ha en SS fil till den eller är det bara att bränna den som den är?
Laddade ner en SS fil men enligt ss merger så var det något strul med den fick upp något felmedelande. Vore tacksam för svar//Jyggemannen
Pröva med split i ss merger och se om du kan få ut en ss-fil.
Har även läst att ss-filen som följde med Ninety nine Nights är fel och man måste ladda ner en annan.
Jag har en som ska vara riktig så om du ger mig din mail så kan jag maila den.
MVH
Mikael Bäck
Verkar som att den ss fil jag har inte fungerar Vadå split i ss merger? hur gör man det har försökt kolla!
Om någon har så skicka gärna mig en fungerande ss fil till Ninenty_Nine_Nights_XBOX360-Mirage
jorgenkatja@hotmail.com
Original inlägg av jyggemannen
Här finns en fungerande http://dvd-secrets.co.uk/xbox360/
Fick det f*n inte att funka med den heller ...
Någon annan idée??
vissa säger att man måste ha någon ide ss fil
vad händer då?
Läg till iso filen o ta check md5...låt den gå hela tiden..ser ut som det hänger sig men den kör...tog ca 5 min för mig. När den är klar fick jag upp 4 olika spel att välj apå i översta raden...valde den rätta o la till den ss som finns på dvd-secrets och då blev det grönt där nere....sen brände jag spelet o volia hade jag ett kul spel!
ok testar igen
Nej!!!
The disc is unreadable!!!
Det verkar som om den startar sen kommer den texten upp
kommer du inte in i spelet?
Jag kom in o körde tutorial o det funkade bra....sen har jag ej prövat mer!
Fick du gröna bars på ss merger?
jag fick gröna bar på ss merger...
det står i menyn Play game men när jag sen valt det så kommer det upp att skivan e skitig....
Vetifan vad jag ska hitta på nu...
ska kolla min....
mitt spel funkar iaf
ok fan vad skummt
ja vet då inte vad jag ska hitta på....
kör på skivor som ska funka o så? Bränt flera ggr?
gör ett sista försök... hör av mig snart om det funkar
mickys kan inte du skicka mig den ss fil du fick?
jorgenkatja@hotmail.com
plockade min härifrån
http://dvd-secrets.co.uk/xbox360/
men kan skicka med
jyggemannen har du nämnt vad du har för brännare, läsare och skivor. Det kan ju vara skivorna som spökar eftersom du tydligen får "play game" iaf. då har du ju brännt rätt.
Nu fick jag det att fungera!
Valde en annan av de 4 man kunnde välja och nu hoppar spelet igång utan problem...
Det verkar ju som om att det tydligen spelar roll vilken av namnen man väljer när man får upp alternativen.
ja jag antar att du måste välja rätt version så den vet vart breaket ska läggas vad det nu är :-)
Hoppas man kunde vara till nån hjälp iaf!
Ut o döda nu!
Bookmarks