det har du vart tack för att du tog dig tid
det har du vart tack för att du tog dig tid
nån som brännt Need_For_Speed_Most_Wanted_PAL_XBOX360-PI med ss-filen från http://dvd-secrets.co.uk/xbox360/ ? vad ska man välja mellan när man ska patcha det? verkar som den vill välja "included in iso" på "video partition" men då när jag tar "merge" så tar det bara 1 sekund så är det klart. det brukar ju ta några minuter annars när man mergar men då tror jag den brukar vara inställd på "pad with blank" . nån som brännt spelet och kommer ihåg hur det var inställt?
Någon som vet om Dead_Rising_XBOX360-iHX funkar till våra pal boxar i sverige?
DET GÖR DEN INTE FÖR 5011 GÅNGEN!Original inlägg av XandercAGE
rofl!
Ingen som vet hur man pathar Need For Speed Most Wanted PI release med ss filen ?
Hallå
Jag har en troligtvis ganska enkel fråga. Jag har bränt ut Tiger woods och Prey och de fungerar bra men jag får inte Tomb raider att fungera. Det är releasen som ska fungera enligt den här tråden så det borde inte vara något problem.
image.000 och image.dvd är de två filerna jag har så där är det inget konstigt, är det någon steg jag missat för att få TR att fungera?
Jag letar också efter ett bra ställe att hitta spel att ladda ner ifrån så någon får gärna skicka en invite till elofstrom@hotmail.com
Edit: Tomb.Raider.Legend.PAL.PROPER.XBOX360-DNL är releasen
Last edited by _nobody_; 2006-08-23 at 18:52.
Exakt vad heter releasen av Tomb Raider?
Det finns spel på bitsoup.org och revolutiontt.org och jag tror det finns platser kvar där. Det fanns i alla fall när jag registrerade mig i förra veckan.
Sedan finns det ju även 360-lir på mininova, meganova och isohunt men jag litar inte fullt ut på de sidorna.
MVH
Mikael Bäck
Saints.Row.PAL finns o ladda ner nu
någon som har fått Ninenty_Nine_Nights_XBOX360-Mirage
att fungera ska fungera med pal med rätt ss
Fick den att fungera!
Men det e ett riktigt skit spel.... Finns rätt mycket info i detta forum om just det spelet och rätt ss fil om du söker lite. men men hjälper dig lite på traven
Här finns en fungerande ss fil http://dvd-secrets.co.uk/xbox360/
Kanske man kan lira lite i helgen med lite turOriginal inlägg av Postal
Såg att det fanns på http://bt.xbox-sky.com men jag har kass ratio där så jag får vänta i 2 dygn innan jag får tanka och då går det väl i 16k . Tacka vet jag DC när det väl kommer dit. Då går det undan.... iaf om många har det.
tack för det fungerade med rätt ss fil
Någon som vet om Moto GP 06 PAL XBOX360-PI fungerar?
Förökte söka men hitta inget på detta forum.
YESSSSSS!!! Finns på Xbox-Sky nu! Saints.Row.PAL.XBOX360-MRN
...uppdaterar så fort jag bränt ut det!
Den ska fungera . Jag har en fungerande ss-fil iaf.Original inlägg av jyggemannen
Jag skulle också uppskatta en dc hubb men jag vet inte hur man startar en.
Jag vill bara dubblekolla en sak, inget av dessa spel finns ännu eller?
Dead rising
Madden 07
Bomberman
Alltså inga intreserade bättre slänga ut pengar på DL skivor som folk misslyckas bränna med??????Original inlägg av pege63
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jag fattar inte vad förslaget är... kanske jag som är korkad men har du skrivit det eller???Original inlägg av pege63
Nej jag har inte skrivit det alls eftersom jag vill att folk skall TÄNKA till lite istället för att gå på automatik, det är enkel matematik försök.
Har inget med HUBBAR, PORTAR, SERVRAR, INTERNET, NÄTVERK att göra utan old school tänk på AMISH.
Last edited by pege63; 2006-08-25 at 17:55.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Ok. Du vill altså bränna åt alla gratis, är det d du menar?Original inlägg av pege63
Är det meningen att vi ska gissa tills det blir rätt svar ?
Nej nej, om du har en LG-HITACHI eller en SAMSUNG-TOSHIBA & har gjort en BACKUP på dina spel som funkar, & jag har en lika dan spelare med BACKUPs som funkar så kan man ju göra som på den gammla goda tiden "TRADE" eller hur , Jag har ngt intresant du vill ha & du har ngt som jag vill ha enkelt
Ok för att det är mycket OT i denna tråd....men vafan, skärp dig!Original inlägg av pege63
Har både livrem & hängslen inget av detta är olagligt
Du måste ju äga orginalet för att det ska bli "lagligt" att ha en backup.Original inlägg av pege63
ja men inget säger att man inte kan byta/sälja in/ut orginalet utan att lämna ifrån sig backupen.
Saints.Row.PAL.XBOX360-MRN
testat, funkar klockrent
med verbatim DL på min hitachi ,bränd med pioneer 111D
visst behövdes det inte patchas? Ser det bra ut?
det behövde inte patchas nej , packa upp och bränna bara,Original inlägg av mickys
jodå det ser bra ut, ett snyggare GTA skulle jag nog kalla det,fast med en del nya grejer också givetvis
Efter att jag brännt ut och lirat Saints Row (saints.row.pal.xbox360-mrn) kan jag inte längre köra mina kopior.
Xboxén ger beskedet "Open Tray", har provat ca.20skivor som jag vet har fungerat tidigare och ingen startar, inte heller Saints Row startar längre.
Kan det vara Microsofts första motangrepp mot firmware moddningen ??
Fler som fått samma problem??
Bookmarks