Det problemet är en klassiker som har disskuterats mycket på nätet. Ända vettiga sättet är väl att köpa en HDTV om jag har förstått det rätt =SOriginal inlägg av k31
Det problemet är en klassiker som har disskuterats mycket på nätet. Ända vettiga sättet är väl att köpa en HDTV om jag har förstått det rätt =SOriginal inlägg av k31
Det är riktigt sjukt, jag menar, jag vill inte lägga ut hur mycket pengar som för att kunna spela mina spel på mitt 360 som jag redan betalt för. Men visst, det är väl för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Men jag får väl köpa en VGA-kabel och koppla in till 21" skärmen här hemma. Inte det roligaste men har inte så många alternativ.Original inlägg av Fruktsoda
-------------------
Liteon + Verbatim =100% Hitatchi 47DJ
Jag har VGA-kabeln och kör med min 21" CRT och kan säga att det blir riktigt bra men jag vet inte om det blir lika bra som HDTV eftersom jag aldrig lirat på HDTV.
MVH
Mikael Bäck
det är störande att de gör texten när man snackar med folk så liten....går ju ej se vad det står...menar Dead rising
Fan brände just ut Dead Rising. Spelet startar utan problem men när jag tar new game får jag bara dirty disc felet. Alla mina andra backups har fungerat perfa. Jag kör verbatim skivor och samsung läsare. Någon som vet vad som skall göras? ska bränna en gång till nu och se ifall det fungerar.
dead rising funkar fin fint för mig :P *smeker sin 111D*
Någon här som kommer ihåg en länk jag söker namn på kommer ej ihåg vilken tråd den är i och jag har sökt efter den men hittar den ej.
Den hette nånting med samsung hack är en sida där han listar spel som funkar och länkar till att hämta hem ss filer m.m.
Tacksam för svar..
Tack det va den sidan jag sökte...
jag har ett par spel som botar upp och går att spela i typ 3-10 min sen hänger sig hela xboxen och jag måste trycka på powerknapen för att starta om. har brännt på hp skivor med en pioneer 111 och har hitachi driven.
är det fler som får igpng spelen och sen hänger sig boxen? kan det vara mediat som är skit? bara verbatim som gäller? för några av spelen jag brännt på hp skivpr funkar felfritt.
Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
Finns det fortfarande inte Madden 07 till PAL? Fan vad jag vill lira det
Enchanted.Arms.PAL.XBOX360-MRN såg att det preats för ca en timme sen
återkommer när jag provat
ska var pre-patchad ss iaf.
Spelar ingen roll om du har HD TV Jag har en 42 plasma HD redy Och det e likadant för mig... texten är skit liten i dead rising, vet fan inte hur dom tänkt när dom gjort spelet, riktigt dåligtOriginal inlägg av Fruktsoda
Enchanted.Arms.PAL.XBOX360-MRN
testat , funkade perfekt,packa upp och bränn bara
(pioneer 111D,verbatim dual layer, hitachi,)
Okej, det känns ju ganska skönt att veta. Capcom, skärpning ta mig fan! Nej, jag skiter i Dead Rising, kan man inte se vad de säger så kan det vara, då kan jag lika väl spela igenom världens bästa WW2 shooter COD 2 istället. Skärmuppdateringen i det spelet är helt underbar, men det är inte vad jag kan säga om den lilla texten i Dead Rising!Original inlägg av jyggemannen
-------------------
Liteon + Verbatim =100% Hitatchi 47DJ
Jasså säger du det...Original inlägg av Gibben
Behöver Cover till spelet, nån som har det?
So long, and thanks for all the fish!
Nån som vet om Ninety.Nine.Nights.PAL.XBOX360-DNL är färdigpatchad? Hitta inget om det på google. Ska väl bara vara och bränna?
Ninety.Nine.Nights.PAL.XBOX360-DNL
den är färdigpatchad ..bara att packa upp och bränna
jag brände en själv häromdagen
Någon som testat denna:
Project.Gotham.Racing.3.PAL.Multi5.Xbox360?
När man laddat ner den får man två filer:
Project Gotham Racing 3 (PAL).dvd 0.05 kB
Project Gotham Racing 3 (PAL).iso 7.05 GB
Hur brännde NI den? nero eller clone cd?
Original inlägg av Daniel_25
har inte testat den ..men det ser ut som clonecd som vanligt
så länge det står iso filnamnet i .dvd filen så kvittar det
Drar hem Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL nu, återkommer med rapport om 5h och 17m
Ska funka iaf.
Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL
Fungerar på Philips och Verbatim DVD+R DL skivor på en Hitachi med OPA-XTREME-HITACHI-7IN1-V2_1 kan jag bekräfta, testade nyss, brände en åt mig och en kompis och båda fungerade perfekt.
Spelar just nu: Enchanted Arms
Funkar för mig med!Original inlägg av Reinkaos
Snyggt som fäääään är det också!
Jag tyckte inte Test Drive var någonting att hänga i granen, framstår som ganska mediokert jämfört med Ridge Racer 6 och PGR 3.
Spelar just nu: Enchanted Arms
Smaken är som baken. HATADE rent ut sagt Ridge Racer men som sagt "smaken är som baken"
MVH
Mikael Bäck
Tycker tvärtom att det är ett av de bästa bilspelen hittills till 360, helt klart snyggaste iaf!Original inlägg av Reinkaos
...& stort plus för de fria och annorlunda upplägget!
en fråga om test drive.....jag tycker laddningen gör att spelet hackar lite när man är ute och kör...väldigt frustrerande...nån annan som märkt det? När spelet ska rita upp nya delar av staden t ex....
Japp, för mig med, dock inte när jag kör, utan bara när jag panar & zoomar i mapviewn!Original inlägg av mickys
Bookmarks