Nu har jag testat att bränna en till skiva som jag tog hem från ett annat ställe men samma sak då med. Blir error efter 76% av bränningen. surt
Nu har jag testat att bränna en till skiva som jag tog hem från ett annat ställe men samma sak då med. Blir error efter 76% av bränningen. surt
ok jag har brännt 2st cd alla gick till 100% men ingen funkar (testade först på min FW version1.1 flashade sedan till 2.1 men fotfarande så funkar det inte)
Det går att starta spelet men vid loading-bilden så fryser spelet och det är ju inte så konstigt när den bara brännt 76%.
jasså jag kan inte äns starta det får open tray hella tiden
Det är ju tydligen många som fått igång det som dom påstår. Postal, vi har ju 2 helt olika fel med. Du kan ju bränna ditt som vanligt men sen funkar det inte. Mitt går ju inte att bränna fullt ut men det funkar att starta upp. Vad har du för dvd-läsare, brännare och skivor? Känns som det inte kommer nån annan version heller eftersom det här var en regionsfri release så man vill ju gärna veta vad som är galet. Om vissa får igång det så måste det ju gå att få å funka tycker man ...
Har Pioneer brännare 111d med orginal FW på den.
på xboxen har jag FW version 2.1 som jag flashade till idag efter att ha provat spelet på FW version 1.1 först. så den fungerade inte på nån av dom.bränner såklart i clone cd version 5.2.9.1 i 2.4x på Verbatim dual layer + skivor (använder bara dom)
brännde ett spel till nu test drive och det funkar som det ska....
måste vara nått fell på releasen lr så har vi kanske nått nytt kopieringsskydd....
har snackat med en Moderator på sbos sky som skulle se om han kunnde bränna det efter jobbet. sen en upploader som laddar up spelet på en sida skulle själv testa det om 2 timmar (han har tydligen inte testat det själv utan bara laddat upp)
jag drog ner min version från en DUMP på dc++
Har samma grejer som dig men kör med firmware 1.23 till min 111-d. Jag har tankat mitt från 2 olika torrents. Hoppas du får svar på vad som är fel om det är nåt fel... Nu ska jag supaOriginal inlägg av Postal
jag brände ut Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT
funkade direkt precis som alla gjort hittils för mig
pioneer 111D (orginal firmware) verbatim media bränt i 2,4x
clonecd
firmware XTRM-HITACHI-7IN1-V1_3.RAR
får man fråga var du tankade det nånstans? och vilken version du har på clone cd?Original inlägg av Gibben
jag tankade det inte via torrentOriginal inlägg av Postal
sen kör jag med clonecd 5.2.9.1 (senaste så vitt jag vet)
sorry att jag råkade utelämna lite info där
Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT
är det hela spelet eller bara en demo?
det är helaOriginal inlägg av Effoc
ok få se om det funkar då med tack så mkt
fick JUST CAUSE och fungera drog ner det från xbox sky och då funkade det efter bränning!!
Bara jag som inte fått det att funka Har nån fått det att funka med FW 1.23 från farliga bröderna ? Hur byter jag tillbaka till orginal FW? Vill ju lira nu när man är bakis.....Original inlägg av Gibben
Jag brände detta Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT, Funkar klockrent. Jag har en lite-on 1653 och använde verbatim skivor,,,och har en hitachi dvd i 360:An
Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT fungerar klockrent för mig med.
Här är en bra länk o kolla releaser som funkar eller ej...
http://dvd-secrets.co.uk/xbox360/
Nu har jag äntligen fått igång Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT. Tredje gången gilt som det heter. Vet inte vad som gick snett de andra gångerna. Trist bara att spelet var så kasst
Ute nu...
GodFather.PAL.XBOX360-OWL & NHL07.PAL.XBOX360-OWL
...kommer med uppdatering snart!
Hitta du dom på torrent eller var?
dom finns på revolution
Vilken speed det var på revolution idag då. Ligger å leechar på 1mb/s på Godfather och 3.5mb/s på Nhl07 . Tar ju inte mer än 40 min att få hem. Så ska det vara alltid. Hör av mig så fort jag testat....
tja,,,vad är det för adress dit,,, är det nån torrent sida eller ftp?är det öppen registrering eller invites som gäller?
Last edited by adelskrev; 2006-09-19 at 18:45.
kör i mellan 1,3 o 2 på nhl....när nån testat säg till att det funkar.... kan man få de svenska kommentarerna? :-)
Last edited by mickys; 2006-09-19 at 18:33.
mm men går inte att regga sig där nu
Har brännt NHL07.PAL.XBOX360-OWL och det startar upp så det verkar funka som det ska. Har inte haft tid att spela än.
Steffe: dragit från revolution eller?
Går inte regga sig med invite eller nåt där va? Utan det är helt stopp?
Fick ett konto igår.
Verkar vara lite tur om man får et konto.
Titta någon gång varje dag så kanske turen visar sig någon gång.
Lycka till
MVH
Mikael Bäck
Ja det var från revolution. Som Micke Beck säger så är det bara att testa att regga sig så ofta du orkar för tids nog blir en plats ledig. Så gjorde jag iaf.Original inlägg av banan1
Nu bränner jag GodFather.PAL.XBOX360-OWL så jag berättar om 20 min om det funkar om nån är intresserad.
Bookmarks