GodFather.PAL.XBOX360-OWL funkar det med.
GodFather.PAL.XBOX360-OWL funkar det med.
Är det ingen här som har NHL 07 PAL som vill uploada det på Xbox-Sky
Seedar NHL 07 (PAL) på Torrentleech just nu, så hoppa in där
Last edited by Mutilated; 2006-09-20 at 04:52.
Hade gärna gjort det om jag haft användare därOriginal inlägg av Mutilated
NHL07.PAL.XBOX360-OWL fungerar på Verbatim DVD+R DL på en Hitachi utan problem, dessutom på Svenska
Spelar just nu: Enchanted Arms
nån som kan klistra in .nfo filerna på dom där två släppen från -owl?
Jag har inte OWL versionen såg jag.
Min heter NHL.07.PAL.XBOX360-Allstars
Engelska på denna bara tror jag, gör inte mig nåt använder bara de så
jag har owl versionen men jag kan ej hitta vart jag ställer in svenska som språk :-(
Funkar båda dessa på PAL box?
NHL_07_XBOX360-iHX
NHL.07.PAL.XBOX360-Allstars
vebatim + pioneer + Hitachi
NHL_07_XBOX360-iHX =NTSC version, funkar ej.Original inlägg av J-man
NHL.07.PAL.XBOX360-Allstars=Ska funka
vilken version innehåller svenska och vilken version innehåller ELitserien? Enligt en affär ska den svenska versionen innehålla elitserien.
Last edited by mickys; 2006-09-20 at 15:19.
Som jag fattat det så är det ingen version som har elitserien till xbox 360. Tror elitserien bara finns till vanliga xbox,ps2 och pc.Original inlägg av mickys
språket svenska då?
web.hallen säger att xbox360 versionen ska innehålla elitserien. Har de fel alltså?
NHL.07.PAL.XBOX360-Allstars
Funkar skitbra med Xtreme 3.3, Pioneer 111D brännare, Verbatim DVD+R DL media och Samsung drive
Första spelet jag brände till min nyflashade xbox
Grafiken är extremt bra!
Lite svårt att lära sig i början men man lär sig det nya spelsättet ganska snabbt.
Elitserien är INTE med på denna release.
OBS: Även mina billigare media (MediaRange DVD+R DL) funkar skitbra märkte jag. Det var Just Cause som ja testade på dom
Last edited by Mutilated; 2006-09-20 at 19:07.
extraherade NHL.07.PAL.XBOX360-Allstars
Finns 2 filer: .iso och .DVD
Är den färdigpatchad redan? Bara att bränna i clone cd?
Det är bara att bränna!Original inlägg av J-man
Det funkar klockrent.
So long, and thanks for all the fish!
Bara o köraOriginal inlägg av J-man
Du har många timmar kul framför dig
Ahhhh
Funkade klockrent med verbatim + pioneer + hitachi
Funderar på att va sjuk imorgon *atchjoo*
är NHL 07 med svenskt språk?
FInns elitserien med?
Har laddat ner ett NHL07 men det finns inte elitserien, och svenskt språk med, och jag hittar inte knappen som man åker fortare på, någon som vet?
Last edited by Daniel_25; 2006-09-20 at 21:53.
finns ingen åka snabbt knapp
Precis, dom har tagit bort "åka snabbt knappen" i år vilket inte gör nåt tycker jag.
Mer realistiskt och svårare nu
Original inlägg av Reinkaos
och vart lyckas du ställa in det? finns arne och ankan också med då?
finns ingen svenska och ingen elitserien på owl releasen
Samurai.Warriors.2.PAL.XBOX360-DNL ...funkar!
& sen finns LMA.Manager.2007.PAL.XBOX360 med, men det har jag inte dragit ner, men folk säger att det funkar iaf!
Någon som vet hur jaf ska lyckas få hem Madden_NFL_06_USA_PROPER_XBOX360 Jag laddade hem den andra versionen men den fungerar ju inte ens med ss fix. Jag vet att den finns på revolutiontt org men där är det ju fullt
Och NHL är grymt
Japp. Elitserien finns inte med i XBOX360-versionen av NHL 07.Original inlägg av mickys
det suger...den ska tydligen ingå i andra versioner..men inte i den kraftfullaste maskinen...hur fan tänker man då?
Tänkte springa iväg och köpa Pioneer-brännaren.... men så kände jag att det kan vara värt ett par skivor att testa de brännare jag redan har. Fick fullträff på första!
En extern brännare med firewire - Lacie Porsche Design. Tekniskt sitter det en NEC DVD_RW ND-3500AG i den. Har haft den i över ett år.....
Media: Verbatim DVD+R DL
Ska även testa med billigare skivor tänkte jag. Nån som testat MediaRange som säljs av medieshoppen dot dk? 10 stycken för 195:-
Releaser som jag brände:
Project_Gotham_Racing_3_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB
(.nrg image-fil i Nero 7.0.5.4)
Full_Auto_PAL_PROPER_XBOX360-SLV
(Image.000 och Image.dvd filer. Brände i CloneCD 5.2.9.1)
Idag ska jag bränna:
Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits
Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB
Moto_GP_06_PAL_XBOX360-PI
Återkommer med hur det gick.....
Weeh - en idé.
Förutom fungerande releaser så kunde det vara intressant att se en lista över releaser som INTE funkar. Främst tänker jag då på NTSC-releaser där vissa fungerar på alla regioner och andra bara i USA....
Men även andra releaser som ingen får att funka är ju intressant. Så man inte tankar hem nåt skit i onödan :-)
det finns ju en hel del sidor som behandlar detta ämne, så man kan ju slå en kik på dom innnan man tankar. tankar du torrents så brukar det ju alltid finnas en massa kommentarer om folk inte får igång ett visst spel, och är det ett ntsc spel brukar alltid första frågan bli: does it play on a pal box? eller vice versa om det är pal spel...Original inlägg av Enlund
Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
Bookmarks