Nån som har fått Battlefield.2.Modern.Combat.PAL.PROPER.XBOX360-DNL att fungera? när ja försöker packa upp det så kommer det en error med : This archive is either in unknown format or damaged.
Nån som har fått Battlefield.2.Modern.Combat.PAL.PROPER.XBOX360-DNL att fungera? när ja försöker packa upp det så kommer det en error med : This archive is either in unknown format or damaged.
Låter som att nån av rar-filerna är skadad. Fick du inte med nån .sfv så du kan checka dem?
vilken är att föredra FEAR.UNCUT.PAL.XBOX360-DRabbits eller FEAR_USA_XBOX360-NiG ???
FEAR_USA_XBOX360-NiG är ju bekräftad att den fungerar så jag skulle kört på den.
Båda funkar ju och det är somsagt ingen skillnad på dom förutom att den ena är Pal och den andra Ntsc. Fast båda är ju Regionfree så det spelar ju ingen roll..Original inlägg av istallion
Den fungerar alldeles utmärkt för mig. Den är ju dessutom på svenska :-), om man nu vill ha det. Fast sen att spelet inte är så bra som man hade tänkt sig är en annan sak!Original inlägg av Rillius
jo fast det går inte o öppna den , hälften av alla filer i mappen är rar filer resten går ej or öppnaOriginal inlägg av Enlund
går det inte att öppna den? Vilken SFV-checker kör du med?
måste man ha ett specielt program för öppna SFV filer med eller`? för nu när ja kollar i alla spel ja ha tankat så ser ja att sfv filer inte går o öppna.
eh? ja...
SFV-filen innehåller info om alla rar-filer (CRC check).
Den är till för att kolla att ingen av rar-filerna pajat på vägen.
Kör t.ex. med QuickSFV. Det är gratis och bra.
Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER.torrent finns på revolution
fan man inte har några skivor kvar :-)
Finns numera på TL också
Prey.for.XBox360.with.NME-360.Chip,
fungerar nme spel på xbox 360 som inte har noget NME Chip, men bara Xtreme Firmware installerad?.
Tankar hem det just nu!!!!Original inlägg av mickys
Tur att jag har 20 skivor kvar :-)
skicka hit några Enlund :-)
Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER
Bekräftad att den fungerar, på en hitachi 47DJ och Verbatim-skivor!
PS. Den är regionsfri om någon här har en NTSC-konsoll DS.
Kan också verifiera att releasen fungerar.
Har Samsungdrive i 360'n och bränner alltid på Verbatim-skivor.
SATAN va bra grafiken är!!!
Fan Gears of War släpps ju idag.
Hoppas fan det är regionsfritt, borde dyka upp på nätet nu också.
Kommer de idag???
GÖTT!!!
Fan, när ska man hinna testa allt?
Gör inget annat än å tankar hem en massa nytt.... jobbigt när det är gratis :-)
Original inlägg av Enlund
okej jag fixade programmet och det visade sig att 25 av 67 filer var skadade
Gears_Of_War_READNFO_MULTi2_NTSC_XBOX360-SuperX360 finns ute nu!
Ska vara regionsfri också!
finns på revolutiontt
Last edited by dumblebee; 2006-11-07 at 15:14.
grattis.Original inlägg av Rillius
Har testat Gears_Of_War_READNFO_MULTi2_NTSC_XBOX360-SuperX360 nu. Bränt på verbatim-skivor med pioneer-brännare, har hitatchi i xboxen. Spelet startar och verkar funka perfekt!
Fan jag skulle just uploada så ser jag att den hade laddats upp för typ 6 sekunder sedan =( Aja får väl hjälpa till och seeda :S
nån som sa något om land där spelet är packat är lite vissen på de här men min firmwire är ju lite gammal försökt att uppgradera den men winsows hittar inte läsaren i 360 mode B inga prob med slax men sen stop
Har läst lite om att när man uppdaterar Gears Of War så lägger den in höst-uppdateringen och vissa får då som känt error 66. Men som endel påstår så läggs den uppdatersingen in även när man kör NFS Carbon. Nån som har mer info om detta?
Måste man merga Gears_Of_War_READNFO_MULTi2_NTSC_XBOX360-SuperX360 ?
eller det är bara till att packa upp o bränna`?
Original inlägg av Steffe
Jag uppdaterade Need For Speed Carbon.. Och det fungerar, Jag har inte kört "höstupdaten". Har en Sammydrive
Bara att packa upp och bränna Gears_Of_War_READNFO_MULTi2_NTSC_XBOX360-SuperX360
funkar klockrent, har spelat lite nu , as coolt game
Bookmarks