Tom_Clancys_Rainbow_Six_Vegas_USA_XBOX360-NiG - works on PAL (Thanks diablo, Boa65) (Region Free)
ChrisSnyder jag syftade mer på om releasen funkade så att den inte var trasig eller så det kan ju dom vara med
Tom_Clancys_Rainbow_Six_Vegas_USA_XBOX360-NiG - works on PAL (Thanks diablo, Boa65) (Region Free)
ChrisSnyder jag syftade mer på om releasen funkade så att den inte var trasig eller så det kan ju dom vara med
ah det har du ju rätt i ...
men denna rackare funkar ... 526 pers har tankat hem den hittils där jag håller hus och ingen har sagt nåt annat ... jag måste vänta ett par timmar till ..
:
Jag hittar inte noget *.dvd fil i Sonic_The_Hedgehog-USA-XBOX360-DAGGER. Måste denne patchas?
någon som vet ifall det finns någon version av call of duty 3 ute nu som man inte behöver patcha?
Nästan inga releaser behöver aptchas nu för tiden eftersom de redan är färdigpatchade
Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER ska fungera fint och den finns bland annat på piratebay och revolutiontt och bt.xbox-sky
MVH
Mikael Bäck
okej tack så mycket -___-
Viva_Pinata_USA_XBOX360-pSy360 funkar som smort, jag tror inte någon annan testat. Verbatim rules.
Spelet är grymt för övrigt. Sockersött och svårt beroendeframkallande!
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Finns det någon fungerande version av Black till 360 ute?
Jag menar då naturligtvis en fullständig version av Black till gamla Xbox
Finns det möjlighet för någon att ladda upp det på någon stor sida för jag har letat som en dåre efter det och det är ju så sjukt bra
MVH
Mikael Bäck
asså du kan köpa den för 69:- på REA just nu
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
var var var var?
MVH
Mikael Bäck
Någon som hittat någon fungerande relle av Moto GP 06
Varför inte läsa FAQ'n och kolla länkarna i den angående fungerande releaser?
Moto_GP_06_PAL_XBOX360-PI har jag, och den fungerar utmärkt.
Det är dock ett präktigt skitspel.
» Xbox360 FAQ
Jag har provat den relesen och fick inte igång den... Den är väl inte pachad!? så vitt jag förstår. vilken ss använde du.. tacksam för svar så jag slipper bränna sönder en till skiva.. Jag har föresten NME å inte extrem
» Xbox360 FAQ
Tom_Clancys_Rainbow_Six_Vegas_USA_XBOX360-NiG
nån som haft proble med den ? bränt 2 och får dirty disc när jag lirar...
Fungerar mycket bra hos mig... framför allt när det är andra spel som fungerar klockrent av vissa men dock jag fått dirty disc på de spelen
är nog en mer fråga om tur
flashade mitt hos experterna på psxcare , använt precis det man ska göra enligt FAQ ....
än så länge händer det ibland så jag stör mig inte så mycket på det
Hmmm
Fick 2 skivor fel. verkar som detta spel är "känsligare", kanske för mycket läsande direkt i början, vet inte.
Använder budget skivor "Intenso" och när jag drog ner speeden på bränningen till x1 fick jag skivan att funka. Ett annat tips är att då och då köra en Laser rensare, har man inte gjort det sedan inköpet 2005 så spelar det stor roll.
prova clonecd funkar för mig...
Har bränt ut sex spel idag utan problem men det sjunde gick inte igång. Det är NBA.2K7.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits
Någon som har haft problem med den?
EDIT: Nevermind, det funkade.
Last edited by Drem; 2006-12-04 at 01:27.
Hej finn det någon fungerande version av Condemnd som inte läggar av efter kapitel 4?
Har testat vers,
Condemned_PAL_WORKING_READNFO_XBOX360-RoME
Tacksam för svar.
Last edited by Bulldog; 2006-12-04 at 11:45.
Fick 2 skivor fel. verkar som detta spel är "känsligare", kanske för mycket läsande direkt i början, vet inte.
Har bränt 1 skiva i 4x och en i 2x båda strular när man kommit en bit i spelet.
får gå ner och testa på 1x jag kör verbatim skivor.
Jag fixade att bränna releasen i 4x. Spelet fungerande, men var komplett uselt! Tyvärr..
Kan inte hålla med ... en av de bättre till x360 !
Jag tyckte det var jäkligt segt jämfört med Raven Shield och dom andra Rainbow Six spelen på pc:n men nu blev det Off topic.
Sorry...
Bookmarks