Nån som vet nån release av condemned som är patchad och klar? Sugen att testa det spelet.
Någon som vet om menyerna på Blue_Dragon_READNFO_MULTi4_KOR_XBOX360-UCC är på engelska? Det står subs ENGLISH men inget om menysystemet...
Edit: Hehehe... hittade vad jag letade efter. Skulle ha letat bättre själv först.
Last edited by Hypnosos; 2007-05-23 at 23:59.
Menyerna är på engelska.
Men problemet är ifall det är Region Free eller inte.. för enligt nästan alla sidor som har sån information,
så är den INTE region free.. Men sen så kommer det rapporter om att den är region free.. mkt förvirrande..
men det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!
Håller på att bränna Forza Motorsport 2 nu.. Forza_Motorsport_2_PAL_XBOX360-GST
Får se om det är en fejk eller inte. Finns på xbox-sky.
Finns en "Forza_Motorsport_2_JPN_XBOX360-Caravan" som inte är fejk, men den är regionslåst till Japan....
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Sweet!!!! Då blir det att tanka den då.
Så även att
WarTech Senko no Ronde-USA-XBOX360-DAGGER
(Regfri) finns att tanka hem.
» Xbox360 FAQ
Forza_Motorsport_2_PAL_XBOX360-SARKO ligger på dupe site men GTS är hemma rippad kan ju funka ändå men du som brände kan du säga om den funkar i a f i början många hemma rip som slår bakut längre in i spelet
Forza_Motorsport_2_PAL_XBOX360-GST även den på dupe site nu så de funkar tydligen båda 2 gött
Last edited by GUBBEN32; 2007-05-25 at 13:35.
vilken är bäst då?
RevolutionTT har ingen än så länge...
give us more info guys...sitter ju på jobbet så kan ej kolla!!!! :-)
Kolla igen mickys
» Xbox360 FAQ
men är GST releasen nukad eller funkar den perfekt?
Det vet jag snart....
» Xbox360 FAQ
Jag har spelat GST-versionen i ett par timmar nu och den fungerar felfritt än så länge....
Är det någon som vet om "Burger King Game Pack Trio by SILWON"-releasen funkar till 360?
Forza_Motorsport_2_PAL_XBOX360-GST fungerar kanon!
Den är, som skrivet tidigare, nukad. Varför har jag inte sett nån info om.
Men jag har spelat nu sen klockan 18... d.v.s. i 3 timmar. Och spelet fungerar hur bra som helst.
» Xbox360 FAQ
Funkar kanon!
Drar ner detta nu!
Condemned_NTSC_INTERNAL_XBOX360-ObP
Ripper: <-> Team ObP -
- Release Date: <-> who cares -
- Streetdate: <-> now -
- Source: <-> Clone CD -
- Files: <-> 73 X 100MB -
- Publisher: <-> SEGA -
- Platform: <-> 360 BABY -
- Category: <-> Action -
region free = Working on Xbox 360 systems of all origins
it is SS patched and ready to burn.
Shadowrun PAL XBOX360-FA ute nu !
http://img517.imageshack.us/img517/7...ilss400eb4.jpg
Jag föreslår en ny klistrad tråd för releaser som är stealthpatchade från början, alltså releaser där man kan vara 100% säker på att de är som de ska vara för att man ska kunna spela dem med senaste firmware. Denna tråd är ju nu fylld med en blandning mellan releaser som bara är SS-patchade och sådana som är 100% stealthpatchade, och även om de nyare releaserna är 100% stealthpatchade som standard (är de väl?) är det desto intressantare att få information om äldre releaser som också är det. Med andra ord en tråd med releaser som startar på iXtreme.
Låter det som en bra idé Hansi?
Någon som har en stealth patchad release av Oblivion till X360 eller länk dit man kan ladda ner pfi.bin, dmi.bin ss.bin ?.
Hade även uppskattat om någon vet var man kan få tag på "video.bin"-filen för video-stealth, ska väl vara samma för alla spel men jag kan inte hitta den :\ ..
Peace!
| PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |
Bookmarks