Sida 22 av 52 FörstaFörsta ... 12202122232432 ... SistaSista
Visar resultat 631 till 660 av 1560

Diskussion: Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

  1. #631
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    135
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Soederstroem
    Jag har ingen i närheten med en fungerande brännare till Hitachi, så finns det nån i Borlänge eller i omnejden, så åker jag gärna och hämtar PES 6 om nån vill bli av med det =)
    Jag bor i borlänge. ska vi kela ?

  2. #632
    Registrerade
    May 2006
    Inlägg
    140
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av ecu
    någon mer som bara hade en .iso fil när man packa upp pes6?
    hur fixar man .dvd filen?
    ladda ner nyaste winrar och packa up igen så ska du se .dvd filen där osså.

  3. #633
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    25
    Respekt
    0
    har hitachi med nec 3540 kör med verbatim dl skivor, alla andra spel ja har bränt har fungerat

  4. #634
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    jo fan Pes6 var ingen höjdare :-(
    Fick ju så bra betyg överallt....mkt bättre än FIFA 07 så hur dåligt kommer FIFA då vara?

  5. #635
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18
    förstår inte folk som säger att PES är SKIT ??!??!?!?!?


  6. #636
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    245
    Respekt
    20
    Azper: Grafiken är ju helt grå och trist. Inte i nivå med vad man kan få ut av Xbox360.
    Spelkänslan väger inte upp det tycker jag.
    Har dock full respekt för att du gillar det, dock inte förståelse

    Edit: Beklagar speldiskussionen, får försöka bortförklara det med lördagens alkoholintag.
    Last edited by banan1; 2006-10-22 at 00:03.

  7. #637
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Nu får det var slut på alla onödiga inlägg i den här tråden. Dom senaste 20 har varannat handlat om hur bra/dåligt ett spel är. Tråden handlar fortfarande om vilka releaser som fungerar eller inte. Om någon moderator ser det här kan dom väl städa ur tråden lite.

  8. #638
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av banan1
    Azper: Grafiken är ju helt grå och trist. Inte i nivå med vad man kan få ut av Xbox360.
    Spelkänslan väger inte upp det tycker jag.
    Har dock full respekt för att du gillar det, dock inte förståelse

    Edit: Beklagar speldiskussionen, får försöka bortförklara det med lördagens alkoholintag.

    Får skylla på alkoholen jag med..... Ber om ursäkt Men Pro.Evolution.Soccer.6.PAL.XBOX360-Allstars fungerar ialla fall klockrent

  9. #639
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    hoppa in online jag är så ensam

    Detta ska tas bort

  10. #640
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    25
    Respekt
    0
    De som fick saints row PAL XBOX360-MRN att fungera brände ni det som vanligt då eller? för när jag brände det precis som alla andra spel ja har bränt så verkade det inte fungera. Xboxet läste skivan i några sekunder o lät konstigt o sedan stod det bara open tray. Vet nån vad felet kan vara? ska man offra en till skiva för det?

  11. #641
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    När jag brännde Saints Row första gången så hände exakt samma sak.
    Sedan brännde jag en gång till och då funkade det.
    Jag brännde med Verbatimskivor och använde en Pioneer 111d och har en Hitachiläsare.
    MVH
    Mikael Bäck

  12. #642
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    25
    Respekt
    0
    första gången när du brände, gjorde du samma som innan och använde du samma brännare o skivor då eller?

  13. #643
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    284
    Respekt
    18
    Använde samma skivor båda gångerna och skivorna var Verbatim DVD+R Double Layer 2.4x Printable.
    Första gången lät läsaren bara konstigt och efter 10-15 sekunder så stod det "Open tray".
    Jag chansade då på att bränna en gång till och då fungerade det. Jag brukar alltid starta om datorn och dra ur internet innan jag bränner 360-spel så att inget stör bränningen. Programmet är Clone CD.
    MVH
    Mikael Bäck

  14. #644
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    104
    Respekt
    18
    Nån annan som haft problem med Hitman-DNL releasen? Får bara upp ett meddelande om PAL-60, jag kör på 1080i Pal-60 och har provat med 720i men funkar fortfarande inte. jag hade samma problem med Demo versionen på live.
    Någon som vet hur jag ska fixa detta?
    Last edited by Cottonfield66; 2006-10-22 at 20:21.

  15. #645
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    25
    Respekt
    0
    okej tack för informationen mikael ska testa det

  16. #646
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    36
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Steffe
    Jag bor i borlänge. ska vi kela ?
    Haha!

    <--- En till från Borlänge :P

    och Saints Row PAL XBOX360-MRN funkar klockrent, bara tuta o köra

  17. #647
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    245
    Respekt
    20
    Kanske bättre diskutera det i en OT tråd och försöka hålla oss till topic.

  18. #648
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Dags p få stop på er som bränner sönder era skivor! GÖR SÅ HÄR!!!!!!!!!!!!

    Bränn era 2.4 x skivor i 4x (ja det funkar så fråga inte äns om man kan brä'nna 2,4x skivor i 4x)

    gör ni det så sliper ni ringen som man får när man bränner 2,4x som gör att skivorna inte funkar!!!!!!! så BRÄNN era spel i 4x 8x funkar ochså utan problem på verabatim skivor!!! 4x tar 22 minuter o 8x tar 11minuter så inga mer sönderbrännda skivor!

    SE SJÄVLKLART TILL ATT NI BRÄNNER EN FUNGERADE RELEASE

  19. #649
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    36
    Respekt
    18
    dummaste jag har hört!

    har man bränt rätt så spelar det absolut ingen som helt roll om man bränner i 2.4x eller 4x eller 8x, men 2.4x är bäst att bränna på eftersom det är mindre risk att nåt går fel, och att bränna en 2.4x skiva i 4x? *suck* snälla ta bort ditt inlägg eftersom det bara skapar förvirring.

  20. #650
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Men LOL på dig din NOOB!!!!! har läst detta på ett annat forum där folk har diskuterat problemet och konstaterat att detta funkar!!!! och så ska man göra om man har en fungerade release och spelet inte funkar efterbränning i 2,4 x!!! Men bränn du dina skivor i 2,4 om du vill har vi tur så¨kanske den flyger ut o du får den i pannan i bästa hellraiser stil! så bara käft fagius !!! du kan inte greppa detta lika bra o tappa fattningen!!!!

  21. #651
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    36
    Respekt
    18
    Om en fungerande release inte funkar efter bränning i 2.4x så har du gjort nåt fel, eller har en brännare eller media som inte är att rekommendera.

    PUNKT!

    Det ditt inlägg gjorde var att du fick folk att tro att "ahaa, det var kanske därför mitt spel inte funkade" så går dom och bränner en till skiva i 4x hastigheten, och voila, där har dom ett till underlägg, bara för att du skrev som du gjorde i ditt inlägg, när det egentligen var något annat problem.

  22. #652
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Just i det här fallet så verkar det faktiskt som det är Postal som inte vet vad han snackar om. Varför skulle en release fungera bättre i 4x istället för 2.4x? Har du några belägg för det? Man skulle kunna tro att information kommer från ett cs forum för 12 åringar som du skriver.

  23. #653
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20

  24. #654
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    36
    Respekt
    18
    Har läst, frågan är om du har. GaryOPA själv skriver att det förmodligen berodde på att det blev fel för att man gjorde mycket annat samtidigt på datorn. OCH det är som sagt inte rekommenderat att göra.
    +att det problem du beskriver med "ringen" är inga problem på nyare firmwares.

    Det jag reagerade på var att du skrev att det skulle fixa alla problem om man bränner i 4x, det var det jag tyckte var så dumt.

  25. #655
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    har läst. har FW version 2,1 för hitachi stänger alltid av allt innan bränning och sitter med 10 skivor som har The ring of death, började bränna i 4x och nu funkar alla skivor!

    så det är problem även på nya FW frågan är om du läste vad dom anndra skrev lr bara vad garyOPA sa. dom anndra var väll inte trovärdiga för dig tönt! <----

  26. #656
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Postal
    har läst. har FW version 2,1 för hitachi stänger alltid av allt innan bränning och sitter med 10 skivor som har The ring of death, började bränna i 4x och nu funkar alla skivor!

    så det är problem även på nya FW frågan är om du läste vad dom anndra skrev lr bara vad garyOPA sa. dom anndra var väll inte trovärdiga för dig tönt! <----

    Ser jag dig skriva personliga påhopp (ord som tönt, "fagius", din jävla noob osv) en enda gång till i forumet så kommer jag banna dig jäkligt permanent...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  27. #657
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    och en post i tråden som verkligen handlar om nya releaser.... :-)
    Fifa 07 och Tiger woods 07 båda PAL ska finnas ute.
    Om nån hinner bränna o testa de under dagen skriv gärna något här...svårt testa på jobbet. :-)
    Hoppas FIFA är bättre än PES som var en besvikelse.

  28. #658
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    55
    Respekt
    20
    FIFA_07_PAL_XBOX360-SPARE

    testat den i nuläget ..funka pefekt,

    ska testa tiger woods snart också ..updaterar om en stund igen om det

  29. #659
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    Nån som haft problem med Call.of.Duty.2.PAL.PROPER.XBOX360-DNL?
    Brände den igår, men Xboxen bara ejectar skivan. Vill inte läsa den.....
    Releasen är inte nukad, den är pre-patched.... borde inte vara några konstigheter. Fattar inte varför den inte funkar.
    Ska jag testa att bränna den i 4X kanske?
    (Har Samsungdriven i XBoxen)

  30. #660
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Enlund
    Nån som haft problem med Call.of.Duty.2.PAL.PROPER.XBOX360-DNL?
    Brände den igår, men Xboxen bara ejectar skivan. Vill inte läsa den.....
    Releasen är inte nukad, den är pre-patched.... borde inte vara några konstigheter. Fattar inte varför den inte funkar.
    Ska jag testa att bränna den i 4X kanske?
    (Har Samsungdriven i XBoxen)
    Jag har inte haft några problem med den releasen. Jag har spelat igenom hela single-kampanjen och spelat x antal mutliplayer matcher utan problem. Väldigt konstigt Jag har en hitachi i min och det är inga problem. Brän om den, det kanske blev något fel, för releasen fungerar utmärkt!

Sida 22 av 52 FörstaFörsta ... 12202122232432 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Fungerande Releaser - CycloWiz
    By freddyc in forum Nintendo WII - Wiinja / Cyclo-Wiz / Yaosm / WIID / WODE m.fl
    Inlägg: 107
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 22:12

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •