Har precis köpt ett premium paket med samsung, tänkte nu försöka mig på att installera firmware......är dock jäkla orolig för att något ska hända, så är det nåon som vill hjälpa mig att skriva utförligt hur man gör?
Eller ge länk tips...
Tack!
Har precis köpt ett premium paket med samsung, tänkte nu försöka mig på att installera firmware......är dock jäkla orolig för att något ska hända, så är det nåon som vill hjälpa mig att skriva utförligt hur man gör?
Eller ge länk tips...
Tack!
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=26204 här är en guide hur du får in firmwaren http://www.anandtech.com/systems/sho...spx?i=2610&p=2 o här kan du får reda på hur du tar isär 360
Alltså har man den tanken "är dock jäkla orolig för att något ska hända" ska man nog inte ge sig på det själv utan köpa en som är färdigt el köpa fr psxcare annars är det risk för att man får en dörrstop son gör ingen dörr glad
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Någon gång måste ju vara den första? Och om man följer beskrivningarna rätt så kan det ju knappast gå fel?
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
jaså.......................nä absolut inget kan hända
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Okej, lite fel kan det gå, men man får ju ha lite spänning i livet också
Vill man ha ett JÄTTE spännande liv kan man ju alltid stoppa fingrarna i kontakten
Eller köpa en triss...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Haha, den var fan bra blixten
Mina vitsar/skämt är alltid bra...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Nej...Original inlägg av Blixten100
Daniel_25, uppdatera oss hur det gick sen. Jag funderar också på att testa den där guiden sen. Vill veta om det funkar först m.m...Måste läsa på lite mer innan känns det som.
Ska ge mig in i xboxet nu....
Snyggt uttryck...Original inlägg av Daniel_25
"Don't get lost in there..."
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Om man har sata kontakter på modekortet borde det inte vara ngra probbs va?
Bookmarks