Hansi, har ni några ram minnen att köpa?
Skulle behöva 4 st.
Och sen även om ni har några reservedelar till xecuter 2.6?
Skulle behöva front panel med switcharna, min funkar inte som den ska.
![]()
Hansi, har ni några ram minnen att köpa?
Skulle behöva 4 st.
Och sen även om ni har några reservedelar till xecuter 2.6?
Skulle behöva front panel med switcharna, min funkar inte som den ska.
![]()
Om det är en sån här du vill ha så har jag en liggandes...
http://img101.imageshack.us/my.php?image=12so1.jpg
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
Den du visade är till 2.2 chippen. Funakr inte till 2.6.
Tack iallafall..
Jag har 4st över som du kan få. Bara maila adressen din till mig. Och synd att du inte vann xboxen...![]()
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Aha ok, där ser man, vad babblar du om blixten?![]()
Ram minnen... Och RalleB var med och bjöd på ett lik som jag sålde på "hmmhmm"s sida.![]()
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Aha, orka hålla på att bjuda på gamla antika xboxar nu, här köps det nya som säljs nya. Var länge sen jag bjöd på något på hmmhmm...
![]()
Har mejlat dig min adress nu blixten.
Tack så jättemycket.
heheh mm synd att jag inte vann auktionen. Roligt att pilla med defekta xboxar.![]()
Jo, när det finns en chans att få igång dem... Men när dom är som en stendöd pungråtta med testikelcancer så är det relativt frustrerande...![]()
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Blixten100, har du hunnit skicka ram minnena?
Har mejlat dig på din comhem mail men vet inte om dom kommit fram?.
//Ralle
Jag har skickat dem. Mailen kollar jag inte så ofta då jag använder en annan för det mesta...Har dom inte kommit fram än? Mysko, jag skickade dem förra Tisdagen. Aja, får skicka nåra andra...
![]()
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks