Chippet heter PSP Chip Undiluted Platinum
Chippet heter PSP Chip Undiluted Platinum
Paketet innehåller
* U.P. Main Module x1
* U.P. USB Board x1
* USB Cable x1
* Installation aids x1
* Copper Enamel Wire 1 Spool
* FPC Cable x1
Specifikationer
* FPC cable included, reducing installation effort and improving shock resistance
* Copper enamel wire included
* Open platform development system for software developers
* Installation has been optimized to fit entirely inside PSP
* All PSP hardware versions/regions supported
* User updatable flash
* Low power consumption
* Flash select via button press
* Ultra compact PCB has been designed to avoid signal bounce
Kommer gå att köpa här också, men vi tar inte förhandsbokningar eftersom vi varit med så länge i branschen att vi vet att nya produkter har en förmåga att hypas och försenas hur länge som helst innan dom finns till försäljning i verkligheten...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Grammatik polisen frågar: EN chip?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Officiell forumtråd
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=26255
Beställ i webshoppen
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=453&xSec=64
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks