http://www.devil360.com/ dom säger att dom har ett chipp på gång till 360 om de är fake eller får vi väll bara vänta o se men siten har i alla fall stora server problem så de kanske int funkar att gå in där på ett tag
http://www.devil360.com/ dom säger att dom har ett chipp på gång till 360 om de är fake eller får vi väll bara vänta o se men siten har i alla fall stora server problem så de kanske int funkar att gå in där på ett tag
Den som väntar får se. Skulle ju inte se alltför bra ut med en till fake.
Är väl som vanligt, upp till bevis.
Och behöver man ett modchip nu ? Iofs det skulle ju öppna för att köra unsigned code och en möjlighet att porta XBMC till 360n.
Det vore ju mums.
Ahh...Jag vill inte ha ett chip, jag vill ha firmware..
det är ju ett FW chip dom tar fram eller? så att man kan skifta mellan orginal FW och det moddade
ne ja fatta de som ett modchip o inget firmware chipp men vi får väll vänta o se
Bara att vänta och se, de skulle skicka prototyper till scene'n så då borde vi få reda på om det är fake lr ej, jag personligen tror att de är seriösa då det finns stora summor att casha in på detta!
Last edited by Yuz; 2006-06-08 at 01:05.
Det är microsoft som sätter upp alla dessa falska 360 chip siterna för att förvirra alla som vill köra pirat...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Trevligt av M$... om man vill vara konspiratorisk så är det inte bra för M$ affärer att det går att pirata lite grand på 360 ?
Lär ju sänka marknaden en aning för konkurrenterna.
Handlar ju om sålda enheter och marknadsandelar.
dom kanske tror så här;Original inlägg av warquz
Folk börjar prata om att ett chip till 360 skall komma, då går folk och köper ett i hopp om att de kan göra annat med maskinen.
(-:
Original inlägg av Hansi
så du menar att tex devil360.com är msofts sida ? fan så sjukt hehe
There is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977
I think there is a world market for maybe five computers.
Källa: Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
ironi kanske?
är väl ett sätt för dem o se efterfrågan samt vart alla surfar in från för länder? kanske? dunno, va en teori.
Bookmarks