Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: fw i core

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    fw i core

    Tja! uppdaterade precis min 360 core, med samsung spelare och nu när jag lirar orginal skivor så ståre att det inte går att läsa...

    skare verkligen vara så??? klarar den bara av backups framöver?
    har inte provat backups än, men den där kiosk skivan som kom ut för längesen fungerade dock...

    det jag gjrode va flasha med xtreme.bin med nyckeln från orginal.bin filen alltså har gjort rätt enl instruktionerna så jag förstår inte vad som är fel? om det nu är fel...


    btw ska man flasha in den där xtreme0800.bin oxå? el äre bara ifall man vill dra kopior?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    244
    Respekt
    20
    om du läser på xbox-scene så är det fler som har liknande problem som dig, i ditt fall med tanke på att du har flashat om din box så är garantin förbrukad så om du inte får igång boxen med kopier så är det nog ganska kört tyväär
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

    Ps.

    Även den starke får ta i när han skiter.

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    ifall det är till någon hjälp, så har jag flashat den via en dator med Abit A8V -3rd eye moderkort. det är ett VIA chipset i det moderkortet. då min egna är en A8n sli alltså nforce4 så gick det inte...

    med datorn som har via så fick jag igång allt allt funkade enl mtkflash den gjorde allt enl instruktionerna allt funka men kan inte starta några skivor alls

    några tips?

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    såg att du precis skrev...

    så alltså kan det hända att maskinen är trasig nu

    iofs har 30dagars öppetköp på skiten men ändå drygt att jag ska behöva byta IGEN.
    har redan bytt 2ggr för att få tag i en samsung o när jag väl får det så pajar den. FAN

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    jippie! fixa det. så det är löst. tydligen så behövde jag en annan xtreme. jag hade visst den som släpptes först.
    tankade hem den som va proper. flasha om orginalet tog key från orginalet o la in den i proper filen o flasha den, funka utmärkt

Liknande diskussioner

  1. Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)
    By Triton242 in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 747
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 20:42
  2. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  3. Core eller Premium för Media Center?
    By Flash in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 12:44
  4. PS3>Xbox360
    By assar in forum Playstation 3
    Inlägg: 54
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 23:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •