har en dvd dual layer samsung, hur bränner man dual layer skivor i nero alltså iso och image filer, och måste man uppdatera firmware till den.
har en dvd dual layer samsung, hur bränner man dual layer skivor i nero alltså iso och image filer, och måste man uppdatera firmware till den.
t.e
Du gör precis som vanligt. Öppna iso'n med nero och bränn. Om det är en iso som behöver ligga på DL så kommer den att säga till, och då måste du ha en DVDR DL i brännaren....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
ja men det står ju att filen är för stor och image filer verkar bara funka bränna i dvd decrypter
t.e
ja den är för stor för den skivan du har i den ingen DL skiva i alltså.
Använd NERI infotool i nero så får du reda på om din brännare klarar DL & sen finns det ett verktyg som åxå kollar skivan
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
jag har dual layer skiva verbatim plus dual layer samsung brännare plus nero
t.e
använd då InfoTool
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
ja min brännare klarar dual layer plus o minus, men nero säger t.e.x att filen är för stor eller så kanske man kan bränna img i dvd decrypter eller. om jag bränner en dual layer skiva sköter den sig själv då med dubbla lager o så.
t.e
japp
okidok
t.e
kännt problem i nero....uppgradera till 7:an så funkar det
Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log.
Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter.
okej ska prove
t.e
Bookmarks