hej undrar om det är nån som vet om det finns en dowgrader till 2.5 har hört att dem skulle ha släpt en sån men vet inte vart man kan få tag på den om den nu finns så snälla hjälp mig
hej undrar om det är nån som vet om det finns en dowgrader till 2.5 har hört att dem skulle ha släpt en sån men vet inte vart man kan få tag på den om den nu finns så snälla hjälp mig
Tyvär, den finns inte...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
okej synd men jag har ju hört att dem lyckas med att hacka psp frimewear 2.5 men de är kanske inte samma sak som downgrader ??
Exakt som du säger...Original inlägg av plop
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
okej
Finns nu. Se annat inlägg.
Original inlägg av Ganon
Kika på denna länk ---> http://forum.psxcare.com/support/sho...8&postcount=25
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
och vad skulle den där länken hjälpa mig på för sätt??
Den länken förklarar att jag lyckats uppgrada från 2.01 till 2.60 och sedan Downgrada till 1.50 utan problem.Original inlägg av plop
Det kommer en utförlig steg för steg guide på svenska snart för er andra.
Jo det hjälper dig säkert sova bättre på kvällarna nu då du vet att man kan downgrada från Fw 2.60 och ned.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Fast länken visar ju bara hur man ser om man har TA-082, eller inte...
Original inlägg av frejac
Länken går till mitt inlägg i tråden Tråd: Nergraderare för 2.50/2.60 > 1.5 Finns nu! View Single Post
Klickar du längst upp till höger på texten "Tråd: Nergraderare för 2.50/2.60 > 1.5 Finns nu! View Single Post " så kommer du till hela tråden istället för bara mitt inlägg som var menat att sprida lite ljus i mörkret för vissa som sitter fast med sina 2.01 upp till 2.60 firmwares.
Så istället för länken http://forum.psxcare.com/support/sho...8&postcount=25
Klicka i trådens högraste hörn så kommer du till http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=26379 <--- Klickbar
Last edited by Pendragon; 2006-07-14 at 14:39.
/ Pendragon
Jag förstår vad du menar. Men sista länken går för mig också till inlägget, istället för tråden. Men det är lätt att klicka på trådnamet uppe till höger så Plop ser vad du menade.
Gud vad användarvänligt forumet var dåOriginal inlägg av frejac
/ Pendragon
klicka på länk kan inte vara så svårt eller?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
okej men saken för min del är att jag värken kan få tag på spelet man behöver eller donwdater mapen man behöver :S
Original inlägg av plop
Jag levererede personligen all utrustning som behövs till Hansi efter jag nedgraderade min PSP själv från 2.01 till 1.50 så hör av dig till honom och hälsa från mig ( Kent ) så hjälper han dig säkert
Glöm inte att ta med strömmsladden till din PSP till Hallandsgatan om du åker över
/ Pendragon
Eller så kom du hit med ett gta åt mig, och jag laddade hem nergraderingspaketet och lade på ditt minneskort utan att nergradera eftersom varken du eller jag hade någon psp nätdel med :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks