Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Xedium OS

Registrerade
    Jun 2006
    Respekt
    19

Xedium OS

Hejsan!
    Har fått tag på ett begagnat X-Box som är chippat med Xecuter 2, och jag är väldigt ny på detta

När jag startar boxen så får jag upp nått som heter Xedium os, för att sen gå in på Launch Menu/ 4983 för att komma in i själva xboxen, förstår ni hur jag menar?

Jag skulle vara evigt tacksam om nån kunde hjälpa mig å ta bort detta Xedium os.

om jag ligger under fel forum, flytta den gärna, är lite osäker vart den ska ligga

Mvh Caballerial

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du har inte något xecuter 2 chip, du har ett xenium chip. Du kan inte ta bort xenium os, men du kan ställa in så att du slipper se det genom att sätta 4983 bioset som "default" eller "quick launch" eller vad det nu heter i den version av xenium os du har.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jun 2006
    Respekt
    19
    okej, jag får tacka så mycket

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner