och bytt till större hd men har problem med nästan alla spel som jag lägger på hd det fryser vid laddningen av spelen men vissa spel fungerar finns det någon lösning på detta problem
och bytt till större hd men har problem med nästan alla spel som jag lägger på hd det fryser vid laddningen av spelen men vissa spel fungerar finns det någon lösning på detta problem
vilken bios har du då?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
om jag kollar i settings bios så står det (retail) 5838.01
5838.01 är ju orginal bioset fr en V1.6 box ?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
ja men min xbox är ju softmoddad
softmodad med vilket bios inte det du nämnde för det är ju originalbioset
När man softmoddar så detectar xboxen det bios som ligger på TSOP'en/chippet, alltså orignal bioset, även om det hackade bioset är laddat...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
vad står det någonstans då?
Laddar man den med TVÅ st bios bin filer en orginal + en X2 tex?Original inlägg av Blixten100
Bookmarks