Någon som gillar att kompilera själv som haft problem på sistånde?
Jag kompilerar själv, och det har inte varit något större problem tidigare, men nu har jag fått svårt att få XBOXen att gilla mina senaste XBMC-builds.
Jag har provat några dagar i rad men det har hela tiden slutat med att skärmen blir svart när jag startar XBMC. I loggen längst ner står att den öppnar xml-filen, men men inga felmeddelanden. Provade för säkerhets skull med orginal xml-fil, men det gjorde inte xboxen lyckligare. Och provade givetvis att rensa inställningarna när inget annat gick bra, men det hjälpte inte heller.
Har provat med CVS'en från de tre senaste dagarna....men med samma fel. Min förra build, som fungerade bra, var kanske två/tre veckor gammal. Ville uppgradera för att prova nya MC360 skinnet.
Jaja, tänkte jag skulle prova en T3CH-release, men tänkte det skulle komma upp en ny idag? Eller med vilken frekvens gör han sina builds?
PS Gillar verkligen mitt SmartXX-chip. Bootar XBMC default, men vid uppgraderingar eller problem bootar jag bara ett bios som pekar på UnleachX istället.
Bookmarks