Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: xBMC??

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    40
    Respekt
    19

    xBMC??

    hej jag skulle lägga in xbmc och de funka inte men som för när de inte har funkat så har jag lackt in min backup xbmc som jag vet funkar men skiten nu är att efter jag la in nya xbmc som inte funkar alls :S så får jag bara upp en svart ruta och inget mer händer jag kommer inte in via ftp eller nåt så jag vet inte vad jag ska göra känns så jävla konstigt specielt när jag gör film och läger ofta in dem på xboxen för att kunna visa dem till polare på tv istället för på datorn men nu kan jag inte göra nåt med min box för den vill inte visa nån bild eller komma in igenom ftp programet så snälla nån som vet hur man gör kan ju hjälpa mig MVH PLOP

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Prova fråga igen med lite punkter, kommatecken, tomrader osv för det där orkar jag inte läsa....
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    40
    Respekt
    19
    okej förlåt mig var lite sur när jag skrev de där =(
    men så här liger de till, Igår när jag skulle byta min XBMC till en ny version så dog min box =S jag gjorde så här..
    gick in i mitt ftp program som jag alltid gör för att flytta över saker gick in i min apps map tog bort gammla xbmc och la in nya =)
    men nu är det så att bilden är svart när jag har på min box och jag kan inte ha nån ftp överförning med boxen =(
    och det är lite drygt att inte kunna komma åt xboxet för jag kan ju inte göra nåt åt xbmc då =S

    MVH PLOP hoppas att de går bättre nu Hansi =D

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    40
    Respekt
    19
    snälla är de nån som kan hjälpa mig???

Liknande diskussioner

  1. Guide till streaming i XBMC
    By fArGo_sWe in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 97
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 19:09
  2. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33
  3. Tips om du har problem med Samba i XBMC
    By ulven in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2004-06-08, 08:46
  4. XBOX Media Center *CVSBUILD* 2004-04-27
    By mysiskatten in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2004-05-06, 16:33
  5. 6.6 Guide till streaming i XBMC av fArGo_sWe
    By fArGo_sWe in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-21, 09:14

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •