någon som har fått 2.6 att fungera ???
jag har provat men den tar inte imot den !!
någon som har fått 2.6 att fungera ???
jag har provat men den tar inte imot den !!
Last edited by peterN; 2006-06-30 at 17:22.
Vad är det för film/iso du inte får fart på?
Du kan glömma att köra 2.6 eller 2.7 FW det går inte i nuläget och det lär dröja ... Men du kan alltid testa och byta PRX filerna i ett 2.6 spel och ersätta med filerna från ett 2.5 ... Det funkar med en del lir men inte alla
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
jag har köpt fight night round 3 och det kräver ju att man har 2.6 det går inte att starta med 2.5 ( så jag vill kunna stara det med orginal umd om det går !) (kör nu med 1.5)
Jag spelar fight night 3 på min 1.5:a utan problem med devhook.
ok !! var det iso då ? vad hadde du för fw i dehook ?
En iso fil som jag komprimerade med ciso och körde med 2.5 i devhook.
allting funkar som det ska.
Jag kör också fight night 3 i min 1.5a med devhook. funkar finfint
De iso versioner av fight night som fungerar har har PRX utbytta med de från ett 2.5 spel... Så det går inte köra en köpt UMD för den har fortfarande 2.6 prx
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
ok ! hur skall man få tag på en sådan prx fil ?
Du hade ju en orginal UMD så det går inte swappa PRX då ...
om jag görden till iso ! så måste det vell gå att byta prx ?
japp...har du provat ännu?
Hej du ! jag fixade en iso fil där någon hadde ändrat prx fil så nu funkar det !! ( synd att jag inte kan använda mitt orgenal ! )
Bookmarks