Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: Någon som vill flasha min 360 inom en 8 milsradie

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Någon som vill flasha min 360 inom en 8 milsradie

    Är det någon kunnig som vill flasha min 360 Samsung då jag själv inte är så kunnig? Bor i Nyköping så någon som bor inom en ca 8 milsradie som känner att han har lust?

    Mvh Lucifer1978

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    han får du nog ingen garanti av
    snåla inte när det gäller sånt fr psxcare får di iaf garanti på det
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Garanti! Sist dom chippade min vanliga xbox så satt dett inget chipp i fast jag hade pröjsat för det. Inte nog med det, alla skruvar fattades också.

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    hört talas om reklamation?
    Man får öppna munnen inte bara när man spyr galla över ngn
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Oj vad kaxig man kan låta. Ja jag har hört talas om reklamation men detta upptäcktes en lång tid efter när en kille som arbetar med chippning skulle byta till en större HD och då var redan alla kvitton kasserade. Och galla kan jag lova kom ur min mun tillsammans med ett gäng tågbiljetter till stockholm.

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Om allt e skit med PSXcare så vad gör du här snyltare där
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Har du inte fattat det??? Läs tråden!

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Garanti på en flashning? Hur skulle den kunna gå sönder?

    Jag ber om ursäkt för incidenten med skruvarna. Den teknikerjäveln gav jag sparken så in i helvete när jag upptäckte att han "sparade tid" genom att skita i att skruva fast moderkorten.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Inte garanti på flashning utan garanti på chipp som inte satt i min xbox. Xboxen var alltså flashad i stället. Men det spelar ingen roll nu. Tillbaka till tråden.
    Last edited by Lucifer1978; 2006-07-03 at 23:30.

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag syftade på peges prat om garanti där...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    menade att det garanterat funkar efter omflashning och inte som en del privatpersoner gör flashar packar ihop säger att det funkar folk kör hem sätter i märker att det inte alls funkar utan är helt dött....GARANTI på att det funkar är väl en GARANTI
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  12. #12
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja, om vi får in en komplett 360 så testar vi alltid att det fungerar. Om vi bara får in en drive så kan vi inte testa, men det det är ju bara att komma tillbaka om vi mot förmodan lyckats flasha den felaktigt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  13. #13
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Menar du privatpersoner som säger sig kunna flasha RÄTT, misstror inte PSXCARE att dom kan så klart dom kan det är ju ert jobb (proffs)
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Liknande diskussioner

  1. Min xbox bara dog efter installation av x2.6
    By imsilver in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 08:22
  2. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  3. Inköp av Xbox inom två månader
    By ConraDargo in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2003-01-05, 19:29
  4. Någon som har INFO om Neo 4.5 ?
    By DeltaZero2 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-02-13, 11:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •