Vilka skivor använder ni med samsung spelare?
Vilka skivor använder ni med samsung spelare?
Original spel skivor
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jag kör på ritek fullface printable med mediacode: RITEK D01
Fungerar utmärkt.
Kör med Verbatim. Tänkte testa lite med 'ful' skivor när batchen är slut.
bränt ca 10 platinumnskivor, funkar perfekt!
5st för 225kr på Kjelloco.
Tänkte säga prisvärt men såg sen att det gällde 5 pack...Original inlägg av BuBBa123
Har beställt Ritek skivor för 18 kr st och dom ska vara helt ok till detta.
Jupp, bra val! Ritek funkar perfekt. 5 stycken för 225 kr är ju rena rånet när man kan få ritek skivor för 18 kr styck.Original inlägg av warquz
Var hittar ni Ritek då?
Ritek Printable Double Layer DVD+R 8.5Gb 2.4x in 50-packOriginal inlägg av BuBBa123
Hittas bland annat på http://www.opusshop.nl
Handlade själv därifrån och det fungerade utmärkt.
Någon som använt Ritek Printable Double Layer DVD+R 8.5Gb 2.4x in 50-pack tillsammans med en Nec brännare (3520 AW) och fått det funka? lite jobbigt o beställa 50 st om det inte funkar!
Har du en Samsung i boxen så borde det funka...Original inlägg av Mrgrinder
Att det borde & Att det GÖR är 2 skilda ting
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jo jag har samsung i boxen...det jag menade var fått det funka med brännaren. Haft problem med både HP skivor och traxdata. Bränningarna har misslyckats efter ett par minuter! Jobigt o beställa 50 skivor som inte brännaren kan bränna!
ja därför köper man en av olika märken för att testa FÖRST
Bookmarks