Hej, nu är det så att jag har fått ett riktigt skumt problem med min x-box. Det gäller alltså att filer bestämmer sig för att försvinna helt på egen hand, helt spårlöst. För några veckor sen hände det att jag startade om boxen, för att sen inse när jag går in i spel-mappen att allt hade försvunnit. jag hade inte gjort nått särskilt, bara startat om den. Jag prövade att ansluta till x´-boxen med datorn, och det visade att allt som låg i spel-mappen på f-partitionen hade försvunnit, dock så var själva mappen, och allt annat som låg på boxen, kvar.
Det tyckte jag var jäkligt udda, men det struntade jag i eftersom jag ändå inte spelar så mkt spel. men nu har nått lite mer allvarligt hänt. efter att jag flyttat runt lite filer med flash-fxp, som jag har gjort hundratals gånger tidigare, så startade jag om boxen. men när jag startade den igen så hade det hänt igen, allt som låg i mappen videos var borta. alla andra mappar var kvar, men inehållet i videos hade försvunnit helt och hållet. Men, jag har inte fått nått yterligare disk-utrymme på hårddisken. jag har lika lite minne kvar som tidigare, men jag borde ha runt 250gb mer...
Nån som vet vad som har hänt, och om nån vet om det finns nått sätt att rädda mina filer på så vore jag otroligt tacksam...
Min box är tillverkad 2004-04-25, är köpt från psx-care förra hösten med ett ditmonterad x-ecuter 3 chip, samt installerad 300gb hårddisk. om det hjälper nått...
Mvh Jacob
Bookmarks