Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Monster Hunter Freedom WiFi...

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21

Monster Hunter Freedom WiFi...

Hej.
    Håller på att hjälpa min 1.5-kompis att få igång Monster Hunter Freedom. Efter lite patchande och letande fungerar nu spelet med hjälp av DAX ZISO. Nu är det bara så att WiFi-funktionen fungerar inte! Med andra ord var det värdelöst att få igång spelet om vi inte kan spela emot varandra...

Har försökt hitta svar på google men folk är så röriga det är nästan omöjligt att få fram någonting. ps2nfo säger att Monster Hunter ska fungera med DEVHOOK 0.4 och att WiFi stöds, men jag får inte igång spelet överhuvudtaget med DEVHOOK.

Finns det någon vis människa där ute som kan berätta för mig vad felet är.
    Playstation 3 60gb (PAL)
    XBOX +Duo-X2 +120GB
    GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
    Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
    DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Wifi DevHook 0.41d Deluxe ISO Version by Chaos Zero.zip And DevHook 0.42_Update.rar Nå problemas .,.. BTW försök inte flasha er PSP om ni inte vet vad ni gör ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    B yt PRX
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21
    Och vart hittar jag Wifi DevHook 0.41d Deluxe ISO Version by Chaos Zero.zip? Ingen lycka på google..
    Playstation 3 60gb (PAL)
    XBOX +Duo-X2 +120GB
    GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
    Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
    DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner