behöver hjälp...
när ja ska packa upp spel som är större än 3-4 gig står de att iso inte stödjer filer som e större än 3-4 gig...
va betyder de o va ska ja göra för att de ska bli bra?
behöver hjälp...
när ja ska packa upp spel som är större än 3-4 gig står de att iso inte stödjer filer som e större än 3-4 gig...
va betyder de o va ska ja göra för att de ska bli bra?
Byt till NTFS partitioner på din dator
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok...men hur gör ja de då?
kan man läsa de någonstans?
snälla hjälp!
http://forum.psxcare.com/support/sho...tfs+konvertera
Sök på ntfs konvertera så hittar du bl.a den tråden
Sök bara på ntfs så hittar du säkert ännu mer
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag förstår inte fortfarande...kan du förklara hur ja ska göra?
Om du läser inlägg nr fyra i tråden som Hansi länkade till så står det där hur man gör.
Vad är det i inlägget du inte förstår? Det är nog enklare att förklara om du talar om vad som verkar knepigt..
jo, jag förstår inte VART jag byter till NTFS partitioner på min dator...
snälla hjälp
0ch hur?
förklara gärna så grundligt ni kan...
har några kompisar som har samma problem...
återigen, kan du specifiera vad du inte förstod i inlägget?
jag anar att det var att du inte vet vad som menas med kommandotolk/kommandofönster?
Isåfall är det vad du får fram genom att gå till
start->kör->cmd
edit: I övrigt kan det vara bra att ha en backup av data som man är rädd om, ifall saker och ting mot förmodan skulle gå fel.
Det skadar inte om du talar om vad du har för operativsystem på datorn, hur stor hårddisken är och om den bara har C: eller även andra partitioner/"bokstäver"
jag har D:\
Bra info det säger oss allt..........................vänta i 10 år så får du infot
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
asså ja får ej fram komandotolken:S
Vilket operativsystem kör du?
xp
Högre upp skrev jag såhär:
Isåfall är det vad du får fram genom att gå till
start->kör->cmd
Här kommer den längre beskrivningen:
- Tryck (alltså - klicka med vänster musknapp) på knappen som det står "Start" på. Den finns oftast längst ner till vänster på skärmen. Gör den inte det kan den antingen vara dold, eller också finns den uppe till vänster eller uppe till höger. Är den dold så kan du exempelvis trycka ctrl-esc för att få upp samma meny som man får när man trycker på start-knappen.
- När du gjort som på punkt 1, tex tryckt på startknappen, så väljer du alternativet "Kör". Har du engelskt operativsystem så heter det "Run". Om du använder något annat språk så får du använda fantasin och gissa vad det kan heta.
- I fältet som dyker upp (Öppna/Open) så skriver du "cmd". Men inte citationstecknen ("). Alltså:
cmd
Sedan trycker du Enter/Return/Retur/vad det nu må heta på ditt tangentbord och vips så dyker ett svart fönster upp. Detta är kommandotolken. Hittar du ingen Enter/Return/whatever så går det precis lika bra att klicka på OK-knappen.
Lycka till.
edit: Förtydligande till punkt 3: Enter-knappen saknar ibland text, och har då istället en pil som börjar lodrätt ner och sedan svänger av vågrätt till vänster. Men fortfarande går det lika bra att klicka med vänster musknapp på OK-knappen.
edit2: jag hittade en bild, som visar vilken knapp jag menar i punkt 3 och första tillägget. Vilken som helst av dom inringade knappparna fungerar: (men fortfarande går det precis lika bra att klicka på OK-knappen.)
Last edited by frejac; 2006-07-12 at 15:36.
Bookmarks