Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Byta dvd i 360

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    44
    Respekt
    21

    Byta dvd i 360

    Har 2 st Core med hitachi, ska byta dvd mellan dom eftersom jag pajade ena dvd
    och har varit på siba och köpt en core till för att kunna switcha dvd och sen lämna tillbaka den trasiga dvd..

    För jag måste ju föra in rätt nyckel i dvd 2 eftersom den ska in i 360 nr 1. och min trasiga dvd nr 1 ska ju in i 360 nr 2 eftersom den ska tillbaka till siba.

    Räcker det att föra in orig.bin från dvd 1 till dvd 2 och tvärtom.. för nyckeln ligger väl i dumpen från när man flasha..

    Ngn som förstår eller har jag rört ihop det för er.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Hmm, vet inte riktigt, men jag tänkte stjäla en bil imorrn och skulle kunna behöva lite tips om hur man fixar rattlåset och kodningen till tändningen.....


    Annars är det inte så svårt att byta skal mellan två xboxar om man inte har något emot att fel xbox får fel serienummer.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    44
    Respekt
    21
    Ok då, ställer om frågan, Har köpt en utbytes dvd på ******* och ska byta ut den. Hur gör jag då.. Hur byter jag nycklar för att få den nya dvd att funka i den gamla 360..

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Beror på om det är hitachi eller samsung.

    Enklast är som sagt att inte byta dvd utan istället byta skalet mellan dom...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Commodore4eva Xtreme Firmware for Hitachi-LG 47D Xbox 360 DVD Drive
    By samplehead in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 96
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 00:05
  2. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  3. Vanliga DVD skivor i 360??
    By bluebulls84 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 27
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 22:47
  4. Byta ut X-box DVD mot dator DVD
    By Marky Mark in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2004-05-08, 19:18
  5. Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 15:06

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •