Tja. fick ett mail från yourpsp.com idag, där dom skriver att man kan spela spel från minneskort om man uppdaterar till 2.71.. nån som testat ?
Tja. fick ett mail från yourpsp.com idag, där dom skriver att man kan spela spel från minneskort om man uppdaterar till 2.71.. nån som testat ?
jag har 2.71, de spel man kan spela är demos, funkar dock hur fint som helst
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)
okej, men de finns bara 1 demo ute ?
Nej det finns två, Det är ett soduko spel
okej, var finns de då :P yourpsp ?
googla på psp demos, då hittar du säkert
jag pallar inte leta åt dig :P
Jag skulle inte uppgradera över 2.06 med tanke på att det inte finns några downgrade hacks efter den firmwaren.
http://forum.psxcare.com/support/sho...8&postcount=25
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
okeej, tack , jag har ju redan 2.71 tycker att de funkar kalas
Det jag skulle skriva var över 2.60 firmware, det går nämligen inte att downgrada till 1.50 så man kan köra emulatorer, homebrew o annat kul.Original inlägg av Kajj
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Original inlägg av Pendragon
Appro på folk med 2.71 firmware, jag tror denna länk ***** censur rockar *****
Radera alla Stjärnor (*) i länken.
Stupid Cencorships *Löl*
Last edited by Pendragon; 2006-07-13 at 12:37.
/ Pendragon
Forumägaren har valt att cencurera vissa länkar. Hur poppis tror du det är att gå runt det?
Det gör inget *ler sött*Original inlägg av frejac
Jag känner "Forumägaren" och tror att han har överseende med länken som hade viss relevans till ämnet "Att folk inte skaffar en 2.70+ PSP utan att de hellre vill bli av med dem för att köra 1.50"
/ Pendragon
Bookmarks