Ohh.. här kommer min guide i mörkret för er med Mac.
Börja med att veta detta:
-Finns inget sätt att göra detta i Mac OSX (ev. går det med B´s Burner Gold X men det programmet går fan i mig inte få tag på, där finns tydligen layerbreak funktionen, ska testa med nyaste Dragon Burn ikväll bara på skoj också.. Där kan det gå genom att mounta filen i diskverktyg och sedan bränna den i Dragon Burn.. men har som sagt inte testat än)
1. Lägg in Bootcamp (finns gratis på apples hemsida)
2. Använd NTFS partilation och gör den så stor som möjlig (åtminstonde 15gb eller så)
3. Eftersom du kan inte kan göra ett skit från PC jämtemot mac måste du ha en exter HD eller bränna ut dina tankade releaser i rar format (vet inget om sånt men "tydligen" går det tanka hem spel Om du använder dig av en extern HD med FAT32 kan du både skriva och läsa i både Windows och Mac OSX så detta är mitt bästa tips. Lägg dina releaser på denna disk och packa sedan upp dem till din interna (FAT32 har en limit på 4gb filer därför går det inte lägga den uppackade filen här medans NTFS funkar med betydligt större filer)
4. Gör precis som alla lyckliga PC användare och bränn i CloneCD genom att klicka på image.dvd (kolla att värdet på layerbreak är korrekt)
5.Puss
--
Powerbook 1.67 17" Superdisc 1.5gb ram
MacBook Pro 15,4" Superdisc 1,5gb ram
Extern Lacie 300gb HTF
Extern Matrox 120 gb FAT32
Extern Lacie DVDR+RW 16x
Verbatim DVD+DL 2,4x
Bookmarks