Hej!
Undrar bara om ni har planer på att ta hem xbox 360 lådor, eller om man kan beställa en av er? Är på jakt efter en silverfärgad.
Hej!
Undrar bara om ni har planer på att ta hem xbox 360 lådor, eller om man kan beställa en av er? Är på jakt efter en silverfärgad.
Jag kan ta hem sådana. Kändes inte så prioriterat bara, ingen har frågat efter en sådan tidigare. Vi har haft färgade skal till playstation, dreamcast tidigare och dom har aldrig sålt bra. Skalen till gamecube har sålt hyffsat, men dom har ju trots allt en funktion att fylla, likaså fliptopskalen till PS2.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vad skulle det kosta om jag bad dig ta hem en sådan åt mig? Jag tror den jag vill ha heter XCM Chrome case, ska se om jag hittar mer info och/eller bild på den.
ja. en Crystal hadde inte varigt wrong.. kan du fixa fram lite priser hansi så vore det great
Urk, dom är ju inte billiga dom där...om jag inte skall ta hit dom med båtfrakt :-)
Crome c:a 650:-
Crystal c:a 500:-
Exakt pris beror på vad frakten hamnar på. Dom har en shipping weight på drygt 2kilo/st och lär ju vara rätt skrymmande.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks