När jag ftp'ar till och från xboxen med mitt trådlösa så ligger jag bara på 600-700 Kbps. Nån inställning man kan prova för att få det snabbare? Vad har ni för ul/dl?
När jag ftp'ar till och från xboxen med mitt trådlösa så ligger jag bara på 600-700 Kbps. Nån inställning man kan prova för att få det snabbare? Vad har ni för ul/dl?
normalt
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Du lär nog inte kunna mjölka ur mer speed ur det systemet, sålänge du inte bygger om till fiberlina ända fram till sydbryggan i boxxen....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
hur funkar turbo mode då? Har för mig det handlade om Mbps snarare än kbps när jag hade kabel till boxen. Vad tar det då inte att föra över en img fil på 4GB
Jag kommer normalt upp till ca 2300 kbps, använder en D-Link DGL-4300 som router
Bookmarks