Jag bara undrar var ni alla hittar backupspel...alltså .iso spel till psp ?
Jag bara undrar var ni alla hittar backupspel...alltså .iso spel till psp ?
http://www.google.seOriginal inlägg av jompan
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jag har hittat lite spel nu men vissa av dom är helt vanliga isofiler och funkar perfekt men vissa andra är inte isofiler och hur ska man då gå till väga för att de ska funka? Tex Syphon Filter - Dark Mirror fixade jag men där är det ingen iso utan en mapp som heter PSP, en som heter x, och en som heter SYPHONFT! Jag fattar inte hur man ska göra
om du kollar psp mappen finns det säkert en game där oxå..filerna som ligger i game lägger du över i motsvarande mapp på din psp...och x direkt i rooten...finns det inte nån nfo eller readme fil med? är lite olika på vilket spel det är..finns även program så du kan göra filerna till en iso har jag för mig jag läst nånstans.
you win some, you lose some.Original inlägg av jompan
Prova skriv ett e-brev till dem du hittade isona hos
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Dunegro
Ska jag lägga SYPHONFT i rooten också precis som x mappen? Det verkar jäkligt klöddigt om man jämför med att bara lägga in en isofil...jag fattar inte varför man släpper en sådan release. Jag får inte tag i de som laddat upp spelet och jag hittar inte spelet i enbart isoformat
har aldrig fått en sån fil nån gång..oftast får man bara eboot filer att lägga i game och x mapp att lägga i root..bara att prova lägga den i rooten. vad heter releasen du laddat ner kan ja kolla runt lite?
kollade runt lite...hittade det här...seek and you shall find... http://www.psp-hacks.com/forums/viewtopic.php?id=37619
Releasen heter Syphon_Filter_Dark_Mirror_USA_UMDRiP_PSP.[WwW.LiMiTeDiVx.CoM] men tack jag ska kolla in länken du postade också
gör det...ibland löser det sig genom att söka på spelet på andra ställen än det här forumet oxå..
Har du något roligt spel som du kan tipsa om?
måste säga att loco roco var fruktansvärt kul även om det var riktigt barnsligt...vet inte vilka jag ska skriva...allt jag spelat på psp...förumt skit tråkiga need for speed underground rivals...sämsta köp jag gjort..
okej nfs rivals har jag också men har inte provat spela det än sen har jag wipeout pure och f1 grand prix. men man kanske ska ta och prova loco roco
Bookmarks