Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: Iso

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    22
    Respekt
    0

    Iso

    Jag bara undrar var ni alla hittar backupspel...alltså .iso spel till psp ?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av jompan
    Jag bara undrar var ni alla hittar backupspel...alltså .iso spel till psp ?
    http://www.google.se
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Jag har hittat lite spel nu men vissa av dom är helt vanliga isofiler och funkar perfekt men vissa andra är inte isofiler och hur ska man då gå till väga för att de ska funka? Tex Syphon Filter - Dark Mirror fixade jag men där är det ingen iso utan en mapp som heter PSP, en som heter x, och en som heter SYPHONFT! Jag fattar inte hur man ska göra

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Norberg
    Inlägg
    58
    Respekt
    20
    om du kollar psp mappen finns det säkert en game där oxå..filerna som ligger i game lägger du över i motsvarande mapp på din psp...och x direkt i rooten...finns det inte nån nfo eller readme fil med? är lite olika på vilket spel det är..finns även program så du kan göra filerna till en iso har jag för mig jag läst nånstans.

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av jompan
    Jag har hittat lite spel nu men vissa av dom är helt vanliga isofiler och funkar perfekt men vissa andra är inte isofiler och hur ska man då gå till väga för att de ska funka? Tex Syphon Filter - Dark Mirror fixade jag men där är det ingen iso utan en mapp som heter PSP, en som heter x, och en som heter SYPHONFT! Jag fattar inte hur man ska göra
    you win some, you lose some.

    Prova skriv ett e-brev till dem du hittade isona hos
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Dunegro

    Ska jag lägga SYPHONFT i rooten också precis som x mappen? Det verkar jäkligt klöddigt om man jämför med att bara lägga in en isofil...jag fattar inte varför man släpper en sådan release. Jag får inte tag i de som laddat upp spelet och jag hittar inte spelet i enbart isoformat

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Norberg
    Inlägg
    58
    Respekt
    20
    har aldrig fått en sån fil nån gång..oftast får man bara eboot filer att lägga i game och x mapp att lägga i root..bara att prova lägga den i rooten. vad heter releasen du laddat ner kan ja kolla runt lite?

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Norberg
    Inlägg
    58
    Respekt
    20
    kollade runt lite...hittade det här...seek and you shall find... http://www.psp-hacks.com/forums/viewtopic.php?id=37619

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Releasen heter Syphon_Filter_Dark_Mirror_USA_UMDRiP_PSP.[WwW.LiMiTeDiVx.CoM] men tack jag ska kolla in länken du postade också

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Norberg
    Inlägg
    58
    Respekt
    20
    gör det...ibland löser det sig genom att söka på spelet på andra ställen än det här forumet oxå..

  11. #11
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Har du något roligt spel som du kan tipsa om?

  12. #12
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Norberg
    Inlägg
    58
    Respekt
    20
    måste säga att loco roco var fruktansvärt kul även om det var riktigt barnsligt...vet inte vilka jag ska skriva...allt jag spelat på psp...förumt skit tråkiga need for speed underground rivals...sämsta köp jag gjort..

  13. #13
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    okej nfs rivals har jag också men har inte provat spela det än sen har jag wipeout pure och f1 grand prix. men man kanske ska ta och prova loco roco

Liknande diskussioner

  1. iso problem
    By tarkan in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-08-06, 11:31
  2. Bränna iso fil till dvd
    By Pierre in forum Playstation - backup/patchar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-15, 14:57
  3. Måste Jag Packa Upp iso Filen
    By Asso in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-01, 21:14
  4. iso wam o allt va d är
    By joj in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-22, 08:21
  5. iso problem
    By pemani in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2002-12-23, 08:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •