jag har försökt o försökt o försökt nu...har testat med fastloader o kopiera in allt o sen testat köra men då äre bara att spelet är "corupted" allt man slänger in är corupted...vad fan gör jag för fel..? har version 2.01
tackar för alla svar!
jag har försökt o försökt o försökt nu...har testat med fastloader o kopiera in allt o sen testat köra men då äre bara att spelet är "corupted" allt man slänger in är corupted...vad fan gör jag för fel..? har version 2.01
tackar för alla svar!
Du måste ha en 1.5:a för att köra iso. uppgradera till 2.5 och sen till 1.5 så är nog allt löst. Info om hur du gör finns det en tråd om i forumet.
ja men handlar bara inte om iso det är även program och emulatorer...säger samma sak då..måste man ha 1.5 för det med?
Ja.
Lämna in PSP:n så fixar jag allt åt dig för 300:- och visar hur du kommer igång
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Stämmer.Original inlägg av DuNegro
All programvara över 1.50 har tilltäppta bakdörrar som programmen som startar egenbryggda "Homebrew" program.
Så att ha en 1.50 maskin och sedan emulera högre firmware är precis det man skall göra.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks