Det gnälls om en enda fil som är (C)SONY och vad jag förstår är en del av den nya funktionen för att gå tillbaka till 1.50 från 2.xx??
Hur som helst så brukar det inte vara så lätt att stoppa denna typ av programvara. Även om den inte kan spridas från en viss stor site så finns det ju alltid torrents osv.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Som psp-hacks.com skrev...devhook slutar bara uppdatera ett litet tag...vi devhook nördar behöver nog inte oroa oss för att inte få en nyare version av devhook
Torrenter är rätt trevliga små saker har jag hört *skratt*Original inlägg av Hansi
Likt Asiaternas feltolkning av ordet "Copyright som de tror betyder att det är rätt att kopiera så tolkar jag Torrent som rätt att hyra "
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Original inlägg av DuNegro
Jisses villken dålig översättning
Såhär skall det se ut:
Notera att Texten är tagen från PSP-Hacks
August 2, 2006
Legal Problems for DevHook
Posted by RaiderX
Well, Sony has given a cease and desist order to pspsoftware.ddo.jp (the release site for DevHook) regarding distribution of DevHook.
Translation by 0okm:
?Reboot_1.50.bin is the copyrighted material by SONY, that is mixed with DevHook0.43fix. Warning from SCE to those who up-load DevHook0.43fix comes. Moreover, please annul it at once when downloaded 0.43fix is preserved at hand, and it uses it. Not seeing this knows and there is a possibility to use, too. Please inform me of this when there is an owner in surroundings. Moreover, the main body of DevHook and the relation file of all versions were deleted from this site. As a result, opening DevHook on this site to the public is completely stopped.?
Sony has also requested pspsoftware.ddo.jp to notify them when Booster is online. (So they want to talk, ehhh??)
Now don?t go crying that DevHook won?t be getting updated anymore. We aren?t sure yet.
DevHook doesn?t look like it?s going anywhere. But we?ll just have to wait and see what Booster says and what Sony does.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
märkte den kassa översättningen...tog länken från pspupdates för jag läste den först..
Om inte annat så kan ju kanske Xbins distrubera lite psp grejer...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks