Kan man lira ex. Dead.Or.Alive.4.NTSC.XBOX360.PROPER-SELECT
På en pal flashad xbox360 ?
//Jim
Kan man lira ex. Dead.Or.Alive.4.NTSC.XBOX360.PROPER-SELECT
På en pal flashad xbox360 ?
//Jim
Kolla på någon av dessa sidor, där står det vilka spel som är låsta till vilka regioner. & som svar på din fråga, ja, den releasen funkar på en PAL maskin!Original inlägg av jimman83
http://www.play-asia.com/paOS-00-3-x...ide-49-en.html
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...egion_encoding
tack.. för svaret.. hur fungerar det med ss filer och sånt då?
Om du läser i forumet så finns det en klistrad tråd nästan längst upp som handlar om detta.
Det beror helt och hållet på releasen, men den ovannämda är redan patchad, så det är bara att bränna & köra.Original inlägg av jimman83
Sen har SS & regoinskodningen ingenting med varrandra att göra om jag förstått rätt!
ok! så SS byter regionskod och PI = att man måste patcha spelen om jag har förståt rätt ?
sen en sak till när jag försöker bränna image filen i nero 7 så står det unexpected format samma i dvddecrypter men i clonecd går det bränna men skivan funkar ej
Du har förstått fel. PI betyder inte att man alltid måste patcha. Det är ett namn på en grupp som släpper spel.ok! så SS byter regionskod och PI = att man måste patcha spelen om jag har förståt rätt ?
Läste du igenom tråden jag tipsade om?
ok! håller på att läsa den för andra gången typ.. så mkt att veta!! har brännt sönder 5skivor så jag vill inte fortsätta så.. har en nec4571a men har beställt en pionner nu hoppas på den bränner bättre ! annars vet ja inte vad jag ska göra. tack för all hjälp
Läs igenom Dual Layer Media osv....-tråden så får du nog grepp om det till slut =).
får la göra detta..
jimman83 är en riktig mästerhacker =)
Skivförbrukaren
tjena ..jag har snart fått hem Gun_USA_XBOX360-RADIAN men det står inget om
hur du ska bränna det ..vet att det funkar på både PAL och NTSC maskiner
men däremot om SS ska patchas eller dyl har jag ingen aning om ..hittar ingen info heller nån som vet nånting om den rellen?
Kolla med SS merger om ss koden är korrekt.
Bookmarks