Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Lagerbyte i 720 = Frysning

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0

Lagerbyte i 720 = Frysning

Finns det någon som vet något om problemet?

Kör en chippad xbox komponentkopplad till en 37" amoi och gillar därför att kika på dvd i 720 genom xbmc men av någon anledning så fryser filmerna vid lagerbytet.

Har inge uråldrig version av xbmc men inte den senaste heller.

Är det lasern som börjar ge sig?
    Är det xbmc?
    Är det hårdvaran?

Tacksam för allt...

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0
    jag kör också i 720p från boxen men de fungerar bra för mig med lagerbyte. Har de fungerat innan?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Prova kör med vanlig videokabel så lär du se att det inte alls har med 720P att göra. Mer troligt problem med dvdläsaren. Fungerar xbox originalspel? Dom brukar också börja strula när dvdläsaren får problem med lagerbyte.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0
    Bytte till en senare release av xbmc för någon vecka sedan och då är det så märkligt att det inte fryser längre, nu är det "bara" ett hopp på typ 4-6min vi lagerbytena.

Har kört kotor 1 & 2 original men ingen längre tid och dom verkade funka bra.
    Däremot så läser den brända skivor allt sämre, var och varannan film strular.

Vad går det lös på att byta läsare?
    Är det värt det?

Hur bra funkar det med mce+360?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det var väl någon som annonserade en dvdläsare för ett par hundra i forumet?

Jag brukar ta 500:-, lite onödigt dyrt kanske men det är ju det där med tillgång å efterfrågan, jag har ju inga problem att få 500:- för dom iaf :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Philips HDRW 720
    By Eusebio in forum DVD - regionsmodifiering
    Senaste inlägg: 2005-09-10, 10:24

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner